Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Gisteren was een vriend hier met zijn laptop. Woont in Herzele.
Had problemen met Windows 10. Startmenu werkte niet meer. Had via telefoon de mogelijke oplossing doorgegeven maar werkte niet.
Hier thuis, Windows 10 rescue disk laten lopen. Computer startte perfect op. Menu was terug. Alles leek ok.
Had meldingen gekregen dat alle bestanden behouden waren zoals voorheen. Echter de printer was verwijderd. Office was weg.
Office terug gezet, printer in orde gemaakt.
Geprobeerd via de store de app van Yeloplay er op te zetten.
Hij vroeg de account van Microsoft. Oude account ingegeven.... kreeg foutmelding. Om kort te zijn, het lukte niet. Dan maar ander account aangemaakt zonder problemen. Echter altijd foutmeldingen als hij via de store zijn account wilde ingeven. Zelfs die letters die moeten ingegeven worden deden het niet.
Dan zijn we maar gestopt met de store. Het werd te laat.
Gisteren avond als ze thuis waren rond 11u nog een mail gekregen dat alles goed werkte. Dus bij hem normaal opgestart en gewerkt.
Deze morgen wil hij de laptop opstarten en .... inderdaad, er werd een paswoord gevraagd en telkens de melding paswoord verkeerd. Wat gisterenavond perfect verliep, is blijkbaar deze morgen niet meer zo. Caps Lock in of uit, niets helpt. Hij heeft ondertussen al diverse paswoorden geprobeerd, maar niets verder ermee geraakt.
Hoe kan hij nu nog in zijn Windows 10 komen?
Graag goede beschrijving want ik moet alles via telefoon doen.
 
Was aan het bellen over Uw oplossing toen ik Uw oplossing binnenkreeg. Hij heeft nu geen andere mogelijkheid om naar die site te gaan. Maar morgen zou zijn dochter haar laptop eens binnendragen.
Raar is dat er zijn telenet mailadres staat bij het inloggen. Bij ons staat daar het gmail adres. Dit mailadres kan hij ook niet aanpassen naar zijn gmailadres.
Het is ongelofelijk, gisterenavond bij hem thuis, zond hij nog een mail naar mij. Dus moest opstarten zonder problemen met zijn gewoon paswoord.
Deze morgen legt hij zijn laptop aan en het werkt niet meer.
 
Na een paar pogingen, telefonisch voorgesteld naar www.account.live.com te gaan.
Volgende mail kwam dan bij mij toe : "Het is ons gelukt via de pc van dochter op account.live.com te gaan en dan via telenet op de pc een nieuw wachtwoord te geven."
Dus, dit is opgelost op deze manier.
Allen bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan