Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een aantal jaren terug een probleem geweest tussen Eweka en een aantal providers, waaronder volgens mij ook Telenet.

Volgens mij is het probleem snel daarna opgelost en kunnen Telenet zonder problemen gebruikmaken van deze Payserver.

Het ware antwoord zou van onze Belgische leden moeten komen met een Eweka abbo.

Een andere oplossing is en dit is niet als reclame bedoeld, om VIP lid te worden bij Pctuts.
Wij stellen een newsserver gratis beschikbaar voor VIP leden.
 
Telenet werkt hier prima met eweka hoor, je moet wel je Eweka gegevens invullen
bij Grabit en NIET die van Telenet.
 
dat was dus niet ISP gebonden veronderstel ik?

Op diverse forums las ik toen dat mensen met een Eweka account niet konden downloaden via een of meedere providers, waaronder dus telenet en Nederlandse provider(s).
Vraag me niet meer welke en hoe of wat, het is een probleem van vijf jaar geleden.
 
Op diverse forums las ik toen dat mensen met een Eweka account niet konden downloaden via een of meedere providers, waaronder dus telenet en Nederlandse provider(s).
Vraag me niet meer welke en hoe of wat, het is een probleem van vijf jaar geleden.

Enkele jaren geleden was er inderdaad een "haar in de boter" tussen Telenet en Eweka.
Telenet blokkeerde toen het downloaden via Eweka.
Eweka heeft toen voor alle Telenetklanten een gratis account aangemaakt zodat deze langs een omweg toch van de servers van Eweka konden downloaden. Dit heeft weken geduurd totdat Telenet de blokkade heeft opgeheven.
Op het ogenblik zou er geen enkel probleem mogen zijn met het downloaden vanaf de servers van Eweka of gelijk welke andere payserver.

P.S.: Telenet zelf biedt geen nieuwsgroepen meer aan sinds de jaarwisseling.
 
eerst wil ik iedereen bedanken voor de reactie

weet er iemand hoe het komt dat als ik een film afhaal
en ik controleer die met de sfv file is hij goed
controleer ik dan met de par2 file
zie ik dan (zoveel blocks missing)
als ik die dan afhaal en zelfs nog meer
en herstel dan begint het herstellen
en krijg ik een vensterke(Winrar;Diagnostische berichten) te zien met de fouten
en dat is elke keer het zelfde en dat is
voor ingepakte gegevens(naam film) is avi niet correct,het volume is beschadigd
en dat bij elke film,van 14 dagen oud of pas gepost
als ik een cd afhaal is alles oke
hoe kan dat
weet er iemand een oplossing
ik heb windows 7 home premium 32 bit en Google Chrome
dank u
 
sfv bestanden heb je niets aan.

Het resultaat van Quickpar : zoveel Block missing zegt alles eigenlijk. Je hebt een onvolledige download wat bij voldoende par bestanden te repareren is met Quickpar. Het programma geeft op het eind ook aan of de reparatie gelukt is of niet.

Dit heeft niets met Winrar of besturing of provider te maken maar puur met een onvolledige download. Een onvolledige download kan bestaan uit beschadigde of missende bestanden.

Wat wel kan gebeuren is dat Winrar een probleem heeft met het uitpakken. Een herkenbaar probleem eigenlijk.
Dit is ook de reden dat ik zelf 7-Zip gebruik.
 
Kan je eens de naam van de film doorsturen en waar je deze hebt afgehaald (ook van wie hem gespot heeft)
Dan kunnen wij deze ook proberen te downen en eens zien wat het resultat hiervan is dan.
 
ik wil iedereen bedanken voor de reacties
ik heb van alles geprobeerd en werkt nog niet(werkt wel met cd's maar niet met film's)
ik ga zien voor een andere payserver
heb mijn oog laten vallen op TweakNews bij mijn broer werkt die wel
ik ga eerst de proef versie proberen

dit kan gesloten worden
bedankt iedereen
 
Vreemd hoor, ik gebruik zelf hier ook Eweka zonder problemen.
En Newsgrabber, de nieuwsserver die wij voor onze VIP leden op Pctuts gratis aanbieden geeft ook bij films geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan