Status
Niet open voor verdere reacties.

dendanny

Steunend lid
Vip Lid
mijn geheugen laat mij in de steek ;)
als ik mijn pc wil afsluiten krijg ik dat venstertje voor af te sluiten,
maar met mij staat er altijd slaapstand i.p.v. afsluiten
ik weet dat dit te veranderen is ( en waarschijnlijke ook simpel is )
maar ik heb alles al geprobeerd,maar ik weet het niet meer ;!
wie kan mij hier eens komen wakker schudden (y)


[OPLOSSING]Ga naar het configuratiescherm en kies voor Hardware en geluiden. Ga vervolgens naar Energiebeheer en klik op De Schema- instellingen wijzigen klik vervolgens op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.
Kies voor de optie Aan/uit-knoppen en deksel en vervolgens Aan/uit-knop van menu Start.
Klik op het pijltje om de functie van de knop te veranderen, je kunt kiezen uit Afsluiten, Slaapstand, Sluimerstand. Klik vervolgens op Toepassen en je knop is veranderd[/OPLOSSING].
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn geheugen laat mij in de steek ;)
als ik mijn pc wil afsluiten krijg ik dat venstertje voor af te sluiten,
maar met mij staat er altijd slaapstand i.p.v. afsluiten
ik weet dat dit te veranderen is ( en waarschijnlijke ook simpel is )
maar ik heb alles al geprobeerd,maar ik weet het niet meer ;!
wie kan mij hier eens komen wakker schudden (y)
Naast waar je drukt op slaapstand staat rechts een pijltje. Druk er op en selecteer in dat menu afsluiten.
Zou moeten hiermee opgelost zijn.
 
sorry misschien vergeten bij zetten bij mijn vorige bericht het is voor mijnen vista niet voor win 7
en ik gebruik daar bij het klassieke menu start,als je dan op afsluiten drukt krijg je het kadertje met slaapstand-afmelden-afsluiten-enz
bij mij staat het altijd op slaapstand,ik weet dat je dat kan veranderen
maar hoe dat weet ik niet meer ;!
 
Ga naar het configuratiescherm en kies voor Hardware en geluiden. Ga vervolgens naar Energiebeheer en klik op De Schema- instellingen wijzigen klik vervolgens op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.
Kies voor de optie Aan/uit-knoppen en deksel en vervolgens Aan/uit-knop van menu Start.
Klik op het pijltje om de functie van de knop te veranderen, je kunt kiezen uit Afsluiten, Slaapstand, Sluimerstand. Klik vervolgens op Toepassen en je knop is veranderd.
 
Bedankt om mijn geheugen op te frissen,als ik het zag staan wist ik het weer :duimop:
van mij mag het slotje er op :Merci: Silverwing :aaien:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan