Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allemaal ik heb een probleem met pc drukkerij kerst en nieuwjaars kaarten

foutmelding
Data 4157/bdclipart.mdb komt niet overeen met bestand in het in het.cab-bestand van setup als ik een plaatje wil kiezen krijg ik dat wie kan er mij helpen groetjes elie;!<!-- / message -->
 
hoi monne ik heb het programma grondig verwijderd
en terug geherinstalleerd maar krijg terug de zelfde melding het programma
opent zich wel maar als ik op een symbool klik sluit het programma er staat DRAW3289
groetjes elie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het een programma is dat je graag gebruikt hoef je het niet weg te gooien, ik heb het ooit ook eens gekocht en had er geen problemen mee.
Nu met het grondig verwijderen was bedoelt alles wat te maken had met het programma,
dus ook de data bestanden en de restjes in het register en daar is Ccleaner een goed programma voor, zie hier en probeer het dan nog eens opnieuw te installeren.
Werkt het niet naar behoren, dan is er iets met je pc aan de hand hoor en dan zoeken we samen met andere verder.
 
Welke versie heb je van pc drukkerij toch PC drukkerij 3 Kerst en Nieuwjaar ?
Een eerdere versie lukt niet goed op win XP hoor.
Is het versie 3 dan zoeken we verder, is het een eerdere versie ? ja dan zal het niet lukken.
 
Probeer dit eens klik op uitvoeren :
regsvr32 C:\Windows\System32\msvcr70.dll

Ik heb het vermoeden dat dit ook niet zal lukken, maar probeer eens let op de spatie tussen 32 en C

Je kan ook eens je systeembestanden nazien en ontbrekende terug zetten van windows XP en dat doe je zo : gebeurt automatisch
Steek de cd van Windows in je machine en ga naar uitvoeren daar typ je dan sfc /scannow (let op de spatie)

Gaat dit allemaal niet, dan is er iets aan de hand met je pc, en ... we zien wel na deze procedure
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan