PC gaat hééél traag: processor stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Beste pc- helpers,

mijn desktop gaat sinds deze morgen ont-zettend traag; ook hoor ik niet het normale geluid, van een draaiende schijf. Kan iemand me helpen hoe ik dit kan checken?

Bedankt
Bruno
 
Als een PC van het ene moment op het andere moment ineens traag is, is dat meestal een geheugen probleem.
Vaak zitten er twee reepjes geheugen in een PC waarvan er dan 1 defect is en heb je dus nog maar de helft van het geheugen beschikbaar.
 
sorry.. heb het gebrand, en de pc terug opgestart.. en alles werkt terug op normale snelheid. Ik ben een leek op pc gebied, maar zit deze MEM test daar voor iets tussen? Ik krijg wel een melding: the following record has been added to your HOST file: 127.0.0.1 007guard.com. Als ik "remove" click, dan lukt het niet, en mijn antivirus meldt dat toegang hiernaar geblokkeerd is. Enig idee wat dit is?

bedankt, en prettige avond nog.
 
Ik kan Malwarebytes niet updaten. Melding: PROGRAM_ERROR_UPDATING
op de PC staat BHR, en het is dat programma dat de melding "the following record has been added to your HOST file: 127.0.0.1 007guard.com" gaf. Kan er iets mis gaan als ik dit accepteer?

Mvg
 
Heb dus met niet geüpdate Malwarebytes gescand, maar geen detectie's. Daarna BHR verwijdert, terug opgestart, en geen melding meer.
Pluis, kan het zijn dat melding "the following record has been added to your HOST file: 127.0.0.1 007guard.com." een bescherming is dat BHR wilde installeren?

Wel, PC werkt als vanouds vanaf dat ik de CD met MEMtest heb ingestoken. De CD is er ondertussen terug uit.
Dank voor de supersnelle hulp Pluis!
 
Ik heb 007guard.com even gegoogled, of althans geprobeerd... want de virusscanner op men firewall ging onmiddellijk af. Dus dit lijkt me niet zo onschuldig. Laat staan dat dit een bescherming bied. Ik zie ook geen goeie reden waarom de windows hosts file gewijzigd zou worden met een loopback op die URL.