pc gaat tergent traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Sinds vandaag is pc deze middag plots uitgeslagen. Ik heb hem dan terug opgestart en ik kreeg mijn buroblad tezien zonder iconen. Ik kon niets doen. Heb dan proberen opstarten in veilige modus maar dat lukt ook niet. Mijn toetsenbord reageerd gewoon niet als ik met de pijltjes werk.Deze was aangesloten via usb, heb die dan eens veranderd naar het oude systeem via een adaptor naar ronde fich maar dat reageerd ook niet. Na een aantal keren opnieuw opgestart te hebben heb ik nu toch al mijn buroblad met iconen. Maar telkens ik iets wil doen duurd het minuten eer hij reageerd. Ik zou willen een systeemherstel doen maar geraak niet zover. Telkens ik op de windows knop klik dan gaat hij na een 5 tal min. open en dan probeer ik verder tegaan maar dat lukt niet. Op internet gaan lukt ook niet. Als ik ergens op klik dan draaid die minuten aan één stuk om na een tijd gewoon te stoppen. Ik weet echt niet meer wat doen.Ik werk met windows 7 en heb Bitdefender 2010 als virusscanner. Wat me opgevallen is dat is bij het opstarten dat hij iets laat zien van een andere virusscanner namelijk NOD32. Ik denk dat die 2 tegeneen aan werken zijn en dat pc daarmee zo raar doet. Hoe kan ik dit oplossen ????
 


Het ergste is opgelost. Ik heb de pc gewoon laten doen. Na ong. 45 min. kon ik bepaalde programma's openen. Ik ben dan gaan zien naar die NOD32. Die stond daar geinstalleerd en heb die dan verwijderd. Daarna opnieuw opgestart en vanaf dan liep pc terug vlot.
Wat ik wel zou in orde willen krijgen is het volgende: Dat ik de pijltjes toetsen kan gebruiken als ik wil opstarten in 'veilige modus'
Toetsenbord reageerd daar niet op. Ligt dat ergens aan een instelling ?? Waar kan ik dat wijzigen ?? Toetsenbord is aangesloten via usb. Is 'Logitech Corded Keyboard' toetsenbord .
 
Wat ik wel zou in orde willen krijgen is het volgende: Dat ik de pijltjes toetsen kan gebruiken als ik wil opstarten in 'veilige modus'
Toetsenbord reageerd daar niet op. Ligt dat ergens aan een instelling ?? Waar kan ik dat wijzigen ?? Toetsenbord is aangesloten via usb. Is 'Logitech Corded Keyboard' toetsenbord .

Ik heb zo een klein vermoeden dat je voor dit toetsenbord dan ook de nodige software moeten installeren hebt. Computer opstarten in veilige modus betekent dan ook, windows beperkt starten, met de meest beperkte software. Hieronder valt dan ook, software voor USB apparatuur.
 
Ik heb zo een klein vermoeden dat je voor dit toetsenbord dan ook de nodige software moeten installeren hebt. Computer opstarten in veilige modus betekent dan ook, windows beperkt starten, met de meest beperkte software. Hieronder valt dan ook, software voor USB apparatuur.



Inderdaad ik heb daarvoor software moeten installeren. Maar wil dat zeggen dat ik de pc nooit kan opstarten in veilige modus ??
 
Je kan nog altijd gebruik maken van een PS2 --> USB adaptertje, kost bijna niets

ps2_usb.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
He, ik heb eens herlezen, het gaat over keuze om in veilige modus op te starten.
Dat kan je instellen in msconfig (in uitvoeren msconfig ingeven)
 
He, ik heb eens herlezen, het gaat over keuze om in veilige modus op te starten.
Dat kan je instellen in msconfig (in uitvoeren msconfig ingeven)



Omdat pc zo raar deed en ik niets kon doen met muis wou ik de pc opstarten in 'veilige modus'.
Dus ik sloot af en bij herstarten drukte ik op F12.
Daar kreeg ik het blad waar ik de keus kon maken om op te starten.
Maar met de pijltjestoetsen kon ik het niet verplaatsen.
Daarom is de vraag hoe ik dat regelen om die pijltjestoetsen toch te laten werken bij eventuele problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan