pc in de shit

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gabriel

Gast
hey
pc 1 is na na het veranderen van gebruiker het sisteem in de flik gegaan ;!
opstarten tot aan gebruikers account ----opstarten tot aan gebruikers account ---dit tot volgend jaar ;!
na wat zoek werk met de cd van xp bleek dat het bestand " hall.dll " niet gevonden werd ...... klote dingens
opstarten met een diskette van win 98 bleek de enige oplossing
wie weet beter ???;!
thx ;)[OPLOSSING]
hey
terwijl ik toch met de pc in de klinsch lag dan maar verder gegaan : GROTE schoonmaak alle dubbele bestanden : buiten ; enkel schijfruimte die niet voor andere zaken kan benut worden of brood nodig voor een goede werking , resultaat : 14 GB ( je leest goed 14 GB ) winst op de HD ... niet dat dit een prob is ... nog voldoende vrije ruimte zat ... maar wat moet ik met dubbele bestanden ???( enkele gevonden van 2004 die er 4x in vermeld waren .... )
bijkomend progje : alles in eigen huis !!!!! ( staat op de cd xp !! )
dus maar afsluiten van dit zot gedoe , mits wat geduld en wat wat goede deugden komt alles voor elkaar ;) ;) ;) ;)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens de herstel modulle te gebruiken zie hier
 
Laatst bewerkt:
hey
heb gezegd pc in de shit .........niets maar dan ook niets , ja niets van alles wat bekend is werkt ...; en ik heb een hekel aan een format
opstarten met cd ondersteuning is kl..e ;! onderneming : werkt NIET !!!
het spul start dus maar voortdurend op tot aan " gebruikers accounts " en erna herhalen en herhalen en herhalen je word er zot van
beter gedachten .... maar zonder format ??? thx ;! ;!
 
hey
de vraag is : HOE kan ik hall.dll terug instaleren ??????
Ivan : bedankt voor het idee , maar de voorop gestelde oplossing ken uit het hoofd ( sorry )
heb enkele pogingen gedaan maar het is en blijft klote .... dus format ( mijn gehate oplossing ... bbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrr alles naar de kl..e .....
niet om mijn instellingen maar om de gegevens van de andere gebruiker
( krijg ruzie met mijn vrouw (lachen) ) en deze zijn op dit ogenblik NIET te recuperen (lachen)
t' ja maar format doen ...; maar dan ben ik ook in de ... shit
geen belangrijke bestanden maar ... je weet wel
 
hey
de vraag is : HOE kan ik hall.dll terug instaleren ??????
Ivan : bedankt voor het idee , maar de voorop gestelde oplossing ken uit het hoofd ( sorry )
heb enkele pogingen gedaan maar het is en blijft klote .... dus format ( mijn gehate oplossing ... bbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrr alles naar de kl..e .....
niet om mijn instellingen maar om de gegevens van de andere gebruiker
( krijg ruzie met mijn vrouw (lachen) ) en deze zijn op dit ogenblik NIET te recuperen (lachen)
t' ja maar format doen ...; maar dan ben ik ook in de ... shit
geen belangrijke bestanden maar ... je weet wel

Doet je bestuuringssysteem het niet meer en je hebt nog veel belangrijke gegevens er op staan die je niet meer kan backupen?, dan is dit de oplossing. dit is dan wel xp, maar het ziet er niet zo geweldig uit, wel zit er een brandprogamma bij in dus je kunt je belangrijke gegevens nog wél backupen.

Is een besturing systeem dat samen werkt met win xp, en er zit dus een brandprogamma bij in, dus handig voor backup.
En nog verschillende tools.

Als je pc niet meer wil opstarten dan kan je van deze cd booten, en zo je gevens nog op cd branden voor je een format moet

58 mb groot
Is een image

http://rapidshare.com/files/12890173/opstarten.rar
 
Laatst bewerkt:
hey Daan
bedankt voor de info .... ware het niet dat je de pc niet kan opstarten met f8 met wat dan ook cd f8 enz ...
na het opstart scherm ........ joeps ... gans het cirkus h e r b e g i n t
dus FORMAT einde discutie ......sorry ;! ;!
 
Ik denk dat hij al format gedaan heeft, geen geduld hee :p zo als ik
 
hey
wie beweert dat ik geen geduld heb ??? :p
pc hersteld zonder format !!!!!! ;)

op pc 2 een opstart diskette gemaakt , nagezien wat er opstaat en hall.dll was aanwezig ( oef )...... pc 1 terug opgestart met de diskette en de cd/xp en dan maar de " repair " procedure gevolgd , tevens ook maar een MBR herstel uitgevoerd ... dus wie heeft er geen geduld ???geen format ..... geen heractivering ( voor xp en office 2003 )
ter info hall.dll is de connectie voor het sturen en herkennen van de hardware ... dus als windows geen cd vindt hoe kan je dan opstarten met de cd ondersteuning ?? gelukkig stond mijn bios op automatisch ( dus eerst diskette , dan cd , en als laatste HD ) ;)
dus pc 1 terug operationeel hahaha ( deugden heb ik dus wel ) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan