Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal


kan een ervaren computer bouwer mij tips geven over het kiezen/samenstellen van een computer. want er zijn zo veel verschillende merken e.d.

alvast bedankt

in afwachting van nuttige tips
 
is inderdaad waar je moet je eerst de vraag stellen wat wil ik doen met mijn pc.Gebruik ik veel grafische programma's .Bewerk ik video enz....hoe meer je de pc wil belasten hoe hoger de eisen qua samenstelling zullen moeten zijn ;)
 
van alternate daar was ik al achter gekomen vind het alleen niet zo heel prettig toch bedankt

waar ik de pc voor wil gaan gebruiken is eigenlijk all round ( studie, foto bewerkingen, gamen ) dus ik moet genoeg opslag capaciteit hebben en redelijk snel dus genoeg RAM want ik wil niet 1 minuut hoeven wachten op een internet pagina en een beetje fatsoenlijke videokaart.
 
Een heel goed adres waar je jouw PC zelf kan samenstellen is Informatique.
Ik zie dat je in Breda woont en dan is het handig wat de verzendkosten betreft dat je de onderdelen voor zo'n PC in Nederland koopt. Ook wat service betreft lijkt mij dit handiger.

Hier heb ik een PC die volledig aan jouw eisen zal voldoen. Welkom bij Informatique!
Deze zitten in Bergschenhoek ( vlakbij Rotterdam ) en daarom is even shoppen ook een leuke optie om eens langs te gaan.
De service van dit bedrijf is erg goed in iedergeval.


Hier kan je de PC zelf samenstellen http://www.informatique.nl/pcopmaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan