Status
Niet open voor verdere reacties.
tijdens het opstarten loopt mijn pc vast wat ik ook doe.
Als ik f8 doe en probeer in veilige modus te starten loopt ie daar na een aantal dingen
te hebben geladen ook vast. Andere optie's precies hetzelfde. Herstel-cd heb ik ook niet.
Ik kan wel de pc helemaal opnieuw instaleren maar wil het liefst dat ik het kan oplossen en als dat niet lukt, mijn bestanden kopieëren.

Iemand een oplossing?
 
Kan je in veilige modus scannen op spyware en virus ?
 
Laatst bewerkt:
Download Ultimate Boot CD en brand de iso op cd. Nu herstart je computer met de cd er in en boot er van.

De collectie bevat onder andere de volgende gratis software: PC Inspector e-maxx, PC Inspector Clone Maxx, F-Prot Antivirus, de DOS variant van AIDA, MEMTEST86, Windows Memory Diagnostic, Partition Resizer, HDClone, SeaTools Disc Diagnostic, Drive Fitness Test of de NTFS Reader voor DOS. Aangezien je een ISO bestand maakt heb je ook een brandprogramma nodig. ImgBurn 2.5.2.0 - Freeware - Pctuts.be

Een handige boot disk om data te herstellen of zelfs om een gecrasht besturingssysteem te repareren.
 
wat moet ik precies doen want er zijn behoorlijk veel opties. Kheb nu wel er al paar geprobeert zonder succes maar het gaat vrij lang duren voordat ik alles heb gehad
 
mijn broertje had paar dingen geprobeerd (hij d8 paar opties met bios ofzo) en nu kan ik alleen nog maar via 1 van de f1-f12 toetsten (weet niet welke) een flash recovery starten waarbij hij vervolgens ook weer vastloopt =S
 
Zie ook http://www.pctuts.be/f47/de-xp-herstelconsole-installeren-en-gebruiken-9234/

Nog wat tips:

Zorg ervoor dat in de BIOS van de computer de cdrom als eerste staat in de Bootoptions.

1. Plaats de Windows XP-cd-rom in het cd-rom-station en start de computer opnieuw op.

2. Druk vanuit het scherm Welkom bij Setup op R om de herstelconsole te starten.

3. Selecteer de installatie waartoe u toegang wilt krijgen met de herstelconsole als op uw computer kan worden gekozen uit twee of meer besturingssystemen voor het opstarten.

4. Typ het beheerderswachtwoord wanneer daarom wordt gevraagd. Als het Administator-wachtwoord leeg is, drukt u op ENTER.

5. Typ bij de opdrachtprompt de juiste opdrachten voor het opsporen en herstellen van problemen met uw Windows XP-installatie.

Voor een lijst met opdrachten die beschikbaar zijn in de herstelconsole typt u recovery console commands of help bij de opdrachtprompt en drukt u op ENTER.

6. Als u de herstelconsole wilt afsluiten en de computer opnieuw wilt opstarten, typt u exit bij de opdrachtprompt en drukt u op ENTER.

Voor informatie over een specifieke opdracht typt u help opdrachtnaam bij de opdrachtprompt en drukt u op ENTER.
 
Laatst bewerkt:
Haal alle aangesloten hardware van je computer ook beeldschern en start hem opnieuw op kijk ook eens de Ramlatten haal ze eens uit en plaats ze terug haal ook eens de stekker van je Hd .Probleem nog niet op gelost probeer andere voeding Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan