PC suite kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had dat voor mijn Nokia 6303 Classic.Nu het weg is mis ik het erg.E mails sorteren,opstellen,zelfs zenden dacht ik.
Ik heb al geprobeerd met OVI suite maar die wil zich niet installeren.Mijn gsm wordt er niet ondersteund of ik heb een account bij een andere Suite ( pc-,OVI-).
Met welk account(3 heb ik er) weet ik ook niet meer
Bij mijn computer kan ik enkel wat foto/video,muziek in de gsm bewerken.
Zijn er nog andere Suite's of gsm-progs?
 
Iets dat werkt ,Nokia PC Suite 7.Mega-dank.
Een paar dagen heb ik last gehad met mijn Pay&Go dat zo maar veranderd is naar een abo.De naam op mijn nr was iemand anders.
Na heen weer bellen met 6000 en deze morgen de Pay&Go World inschakelen is mijn belkrediet 0,00€.,ca 24 weg.
Dus ik heb die sms'n uitgeprint.Ik kan ze enkel naar concepten van de gsm kopieren,niet naar pc.
 
Graag gedaan ! :)

Een paar dagen heb ik last gehad met mijn Pay&Go dat zo maar veranderd is naar een abo.De naam op mijn nr was iemand anders.

Als je daar zelf niet om hebt gevraagd lijkt me dit een foutje (zeg maar FOUT ... ) te zijn van Proximus ?

Na heen weer bellen met 6000 en deze morgen de Pay&Go World inschakelen is mijn belkrediet 0,00€.,ca 24 weg.

Ik dacht (ben nu zo'n 10 maanden weg bij Proximus) dat het bellen naar de klantendienst gratis was, tenzij je in het buitenland zit momenteel ?
 
Na wat gepruts met inloggen op Facebook heb ik de gsm nr eens bij ww ingevuld.En weer van dit en dat.Na 1 dag later kreeg ik die sms van Belgacom.Beantwoorden kun je dat niet(zonder nr)
Kan men een gsm hacken? Het geluid met 6000 was soms troebel.4 Verschillende mensen heb ik daar aan de lijn gehad en nog maar eens alles opnieuw uitleggen.
Deze morgen wilde ik er een kwade sms heen sturen voor mijn 0-saldo.Je sms mislukt dan,0 saldo.
Ze zijn uitgeprint,meer doe ik niet,tenzij een vervolg.
 
€ 24 van je kaart af en een SMS'je van Belgacom gekregen, lijkt me een raar gegeven te zijn. Ben je zeker dat het SMS'je van Belgacom was en niet van één of andere betalende service ?

Je kan de klantendienst 24/24u bereiken, ook via een vaste lijn: dan bel je 078 / 05 6000.
 
Van 25 naar O.Al goed stond dat vast nr hierboven vermeld.
Uitleg ginds is : internet stond aan.Sorry voor je saldo
Nooit gebruikt heb ik die internet .Met wat sms hackt men je gsm dus.BELGACOM stond op die sms(maar zonder nr).Onbetrouwbaar dus. OPEN DIE SMS NIET !
Dat wordt andere gsm zonder internet,een oud ding zonder die toepassing en nwe sim kaart.
 
Als je 2 maal 25 kwijt bent in 2 dagen vlak voor het verlof dan.......
Nu heb ik een Mobistar herlaadkaart.
En weer stond die e-mail met de nwe gsm nr bij die hotmail.com(verzonden).Enkel 3 personen kennen mijn nw nr,niks of niemand anders.Ik heb een gmail hoofdaccount bij Outlook om te verzenden.
Gmail bij Google zelf heeft zelfs problemen om Hotmail binnen te krijgen.
Een gevecht dus.Mss weer problemen.Nu staat er 40 op de gsm.Elke dag check ik nu het saldo.
1 Account heb ik gesloten.Het Hotmail.com account wil niet sluiten,problemen met de server.Al 3 maal geprobeerd.
 
Als je 2 maal 25 kwijt bent in 2 dagen vlak voor het verlof dan.......
Nu heb ik een Mobistar herlaadkaart.
En weer stond die e-mail met de nwe gsm nr bij die hotmail.com(verzonden).Enkel 3 personen kennen mijn nw nr,niks of niemand anders.Ik heb een gmail hoofdaccount bij Outlook om te verzenden.
Gmail bij Google zelf heeft zelfs problemen om Hotmail binnen te krijgen.
Een gevecht dus.Mss weer problemen.Nu staat er 40 op de gsm.Elke dag check ik nu het saldo.
1 Account heb ik gesloten.Het Hotmail.com account wil niet sluiten,problemen met de server.Al 3 maal geprobeerd.
Mijne Hotmail werd al TWEE maal ingepalmd door iemand, voordien was die gekoppeld met PayPall.kreeg verschillende mails van een valse PayPall.Samen met PP is alles nu opgelost, geen valse mail,geen Hotmail meer! Gebruik nog steeds PP!
Hotmail is echt niet meer veilig, nooit geweest!
 
kreeg verschillende mails van een valse PayPall.Samen met PP is alles nu opgelost, geen valse mail,geen Hotmail meer! Gebruik nog steeds PP!
Hotmail is echt niet meer veilig, nooit geweest!

daar ben ik het toch niet mee eens.kan verkeerd zijn..weet niet wat andere er van denken
gebruik al jaar en dag Hotmail ook Paypal ook nog banken Skril(moneybookers)Neteller ook gekoppeld aan mijn hotmail..krijg ook mails van die ...gaan direkt prullenbak in.. en log zelf later in en kijk of ze iets willen weten van mij...
de lessen die ik meegaf van emailen word Hotmail toch aangeraden allez nu Outlook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan