Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb zelf eens getracht om rechtstreeks een pdf af te drukken zonder dat deze pdf opgeslagen werd ...
deze pdf kreeg ik per mail binnen en kon ik probleemloos afprinten met de HP Deskjet F4210 all-in-one...

is de printer bedraad aangesloten aan de pc ?

betreft het hier soms om een beveiligd pdf bestand te gaan dat dus niet afgedrukt kan worden ....
open het pdf bestand eens en klik dan op " bestand " links boven vermeld in het lint ...
kies " eigenschappen " en vervolgens " beveiliging " ...werd er toestemming verleent voor het afdrukken !

zie in het hier onder vermelde afbeelding de eigenschappen die ik verleen aan een pdf die ik dan weer beschikbaar stel ...

Ashampoo_Snap_2015.05.16_11h57m48s_002_.png

zoals je kunt zien werd enkel toestemming verleent aan het afdrukken ...
 
Heb het nagevraagd, en het is toegestaan om af te drukken, heb het met mijn eigen ogen gezien. Toch lukt het niet om af te drukken. Mijn vrouw heeft al gezocht en blijkbaar gebeurt het soms dat het niet lukt. Maar dat geloof ik niet zomaar. Het waren toegangsticketen en kiala labels, dus dat zou stom zijn om daar een afdruk beveiliging op te zetten he. Mijn vrouw copieert ze dan en plakt ze in paintshop en dan kan ze ze wel afdrukken, maar de PDF zelf lukt niet.
 
het pdf krijgt zij dan toegestuurd ...wel gebruikt zij ook de Windows live mail en heeft zij dan ook de adobe reader op hare pc staan ...
elk pdf dat me toegestuurd word kan ik vervolgens rechtstreeks afdrukken door op het pdf met rechts te klikken en vervolgens afdrukken te kiezen ..
het pdf word dan vervolgens via de adobe reader geopend en dien ik nogmaals op afdrukken te klikken voor dat het ook daadwerkelijk afgedrukt word .

*indien het niets uitmaakt mag je me deze eens toe sturen , om eens na te gaan waar het mis loopt ...stuur ze me dan toe per pb
 
De installatie is gebeurt met de CDrom, mijn vrouw gaat de update uitvoeren. We hebben de printer van in Januari, maar de CDrom zal waarschijnlijk niet de nieuwste versie van de software hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan