Status
Niet open voor verdere reacties.
hierbij stel ik mijzelf even voor ik ben Henk en bijna 52 jaar en single en ik vindt deze site erg leuk en nuttig en vondt het leuk al een reaktie te lezen waarvoor mijn dank eigenlijk sinds gisteren draai ik nu met windows 7 ultimate en moet nog veel ontdekken en ik zal niet schromen om eventueel vragen hierover te stellen even over mijzelf ik ben ex zeevarende en sinds vijf jaar aan de wal helaas in de wao en ben nu dus huisman mijn interesses zijn koken en lezen en ik reis graag verder ben ik eigenlijk nog steeds mijn omgaan met de pc te verbeteren en wordt dus met schade en schande wel steeds meer bedreven met de pc ik ben niet zo,n chat iemand en kom ook niet op hyves en twitter maar heb wel plezier in het steeds meer ontdekken op het www in ieder geval aan iedereen op dit forum hartelijk kennis te maken met u allen en aan een ieder hartelijke groeten Henk uit Rotterdam
 
Welkom op pc tuts!.
Senioren die op pc gebied willen ontdekken en bijleren daar kan je alleen maar respect voor hebben.
Neem alvast een kijkje bij de tips voor windows7 zo ontdek je al een schat aan informatie.
 
Bezoekers van verschillende landen

Belgium 619.838
The Netherlands 466.809
United Kingdom 63.032
United States 19.393
Germany 4.806
France 3.625
Spain 2.308
Thailand 1.339
Japan 944
China 848
Italy 788
Sweden 739
Hungary 737
Lithuania 719
Slovakia 713
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan