Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil een printer HP Deskjet 3050A All-in One JG11 series installeren op Windows 10, doch dit lukt niet. Hij zegt dat hij niet geschikt is voor Windows 10. Bestaat daar een oplossing voor aub?
Vriendelijke groeten.
 
@J.W. Bernard heeft een vergissing gedaan want er bestaat geen JG11 de G moet een 6 zijn ..

*de driver aangeboden voor de J611a is dezelfde als voor de J611
 
U geeft een link naar HP Deskjet 3050A e-All-in-One Printer - J611a en Bernard vraagt naar drivers voor HP Deskjet 3050A All-in One JG11

Zoals qtex ook aangeeft, een JG11 moet nog uitgevonden worden door HP. Ging er daarom vanuit dat de G een 6 moest zijn. Lijkt ook wel met wat fantasie op elkaar.
Van het type J611 of J611a zijn er tienduizenden op de markt verschenen. Drivers zijn voor beide typen gelijk, wat ik er nog van weet is dat het verschil zat in de bijgeleverde netsnoeren. Bij de één zat een Engelse stekker en bij de andere niet. ( Maar dit zegt mijn geheugen, kan ook anders zijn )
 
Sorry Lana, ik had een foutief nummer gegeven.
Toch lukt het me niet om de drivers te downloaden via jou aangegeven link.
hieronder zie je wat ik als bericht krijg;
Ik kan onmogelijk deze printer installeren. (misschien is hij wel geinstalleerd, maar hij vind hem niet). Nochtans staat er een icoontje op het bureaublad. Als ik een kopie wil afdrukken, dan zegt hij dat hij de printer niet vind. Als ik op de instalatie-cd kijk, dan lees ik dat hij geschikt is voor Windows XP, Vista en Windows 7.
Als ik de setup doe via de cd dan krijg ik volgende melding:
Deze computer voldoet niet aan de volgende systeemvereiste(n):
Het besturingssysteem van de computer wordt niet ondersteund. De software kan alleen worden geinstalleerd op de computer waarop de volgende besturingssystemen van Windows draaien:
1. Windows XP met service pact 2 of beter (alleen 32 bits);
2. Windows Vista
3. Windows 7: Upgrade het besturingssysteem van deze computer of installeer deze software op een andere .

Zoals qtex ook aangeeft, een JG11 moet nog uitgevonden worden door HP. Ging er daarom vanuit dat de G een 6 moest zijn. Lijkt ook wel met wat fantasie op elkaar.
Van het type J611 of J611a zijn er tienduizenden op de markt verschenen. Drivers zijn voor beide typen gelijk, wat ik er nog van weet is dat het verschil zat in de bijgeleverde netsnoeren. Bij de één zat een Engelse stekker en bij de andere niet. ( Maar dit zegt mijn geheugen, kan ook anders zijn )
 
dat je de melding krijgt indien je de cd start is normaal aangezien deze cd al oud is en dus nooit voor de Windows 10 werd aangemaakt ...

begrijp tevens niet waarom dat je zegt dat je de driver niet kunt downloaden ...
Ashampoo_Snap_2016.11.15_16h47m31s_005_.jpg

hier is die voor de 64 bit DJ3050A_J611_1315-1.exe
 
Dag Qtex, ook met jou link die je hebt gegeven lukt het ook niet en zoals Skyppy denkt zou de reden wel ergens anders zijn. Misschien beter Windows 10 eens herinstalleren?

dat je de melding krijgt indien je de cd start is normaal aangezien deze cd al oud is en dus nooit voor de Windows 10 werd aangemaakt ...

begrijp tevens niet waarom dat je zegt dat je de driver niet kunt downloaden ...
Bekijk bijlage 17758

hier is die voor de 64 bit DJ3050A_J611_1315-1.exe
 
het lukt niet terwijl er duidelijk vermeld staat dat deze driver de juiste is kan ik niet geloven .. start je deze driver installatie op met een rechts klik uitvoeren als ... tevens sluit je de printer pas aan als dit aangegeven word en niet eerder !
 
Dag Qtex, ik heb zopas hetzelfde gedaan op een andere pc en geen enkel probleem ermee gehad. Dus szal de fout wel degelijk liggen aan de Windows 10 die ik heb geïnstalleerd op die laptop?
Groetjes.

het lukt niet terwijl er duidelijk vermeld staat dat deze driver de juiste is kan ik niet geloven .. start je deze driver installatie op met een rechts klik uitvoeren als ... tevens sluit je de printer pas aan als dit aangegeven word en niet eerder !
 
Nu kan hij wel niet afdrukken, daar hij zegt dat er een fout is met inktcartiges. Het zijn wel de originele niet die ik gebruik.
het lukt niet terwijl er duidelijk vermeld staat dat deze driver de juiste is kan ik niet geloven .. start je deze driver installatie op met een rechts klik uitvoeren als ... tevens sluit je de printer pas aan als dit aangegeven word en niet eerder !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan