Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zou een enorme berg afval besparen.
Nu nog een universele voedingsadapter voor alle apparaten met vooral dezelfde stekker er aan en we zijn er.
 
met meer werkeloosheid tot gevolg ...:p

Op zich wel waar, maar wat is belangrijker ?
En wat is belangrijker voor ons nageslacht: dat we omkomen in de berg chemisch afval of dat we werkloos toekijken ?

In Nederland is het op dit moment zo dat een groot gedeelte van het werk overgenomen is door Oostblok mensen, terwijl de werkloosheid onder de Nederlanders groeit.
1 januari gaan de deuren ook open voor de Roemenen en Bulgaren en men verwacht hier een enorme toestroom nieuwe werkzoekenden.

In mijn ogen ligt hier werk voor de overheid. Er blijkt nu een Nederlandse minister te zijn die dit gaat onderzoeken. Hier moet ik wel om lachen, omdat als je gewoon je ogen open houdt dit al vele jaren aan de hand is. Dus waarom pas onderzoek als het al nagenoeg te laat is.

Hier heb je wat te lezen Onderzoek naar inpikken banen door Oost-Europeanen - Nieuws.nl
 
das een feit ..dat sinds de grenzen werden open gezet er een toe stroom is van buitenlanders ..
 
We belanden nu in een politieke discussie dat eigenlijk een beetje Off-Topic is.
Maar als we het over werkloosheid hebben is hier wel een punt.
 
Grappig is ook deze zin in de link die ik gaf:
maar Brussel zegt tot nu toe: laat het eerst maar eens zien.

Hier zitten de mensen te slapen met top salarissen die het voor het zeggen hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan