Photoshop cs4 update vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb de nieuwste photoshop(cs4) maar wil absoluut niet dat deze update,want zodra je het programma gebruikt wil het gaan updaten.
Hoe kan ik dit tegengaan,liefst van al zou ik de updater kunnen verwijdern,maar heb dit in een vorige versie al geprobeerd en dat lukt gewoon niet zonder schade toe te brengen aan het programma?
Voorlopig staat het programma geblokkeerd in de firewall maar dan krijg ik een icoon in het systeemvak dat de voortgang toont van de update en die blijft natuurlijk op 0% staan,wat storend werkt.
 
brengen aan het programma

brengen aan het programma

heb dit in een vorige versie al geprobeerd en dat lukt gewoon niet zonder schade toe te brengen aan het programma?
Voorlopig staat het programma geblokkeerd in de firewall maar dan krijg ik een icoon in het systeemvak dat de voortgang toont van de update en die blijft natuurlijk op 0% staan,wat storend werkt.
 
Omdat ik 1 geen behoefte heb aan die updates,ik heb trouwens ook maar alleen photoshop en adobe bridge van heel de suite geïnstalleerd,en 2 omdat als ik toelaat om te updaten er toch andere zaken bijkomen die ik absoluut niet wil.
Ik heb een origineel die op 2 pc's mocht geïnstalleerd worden,dus de gedachte aan een gekraakte versie is hier niet aan de orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan