pictogrammen zijn ongewenst veranderd windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn nieuwe HPnotebook met windows 7 heb ik, zoals op mijn eerdere computer een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad naar mijn bank voor internetbankieren. Ineens is het pictpogram veranderd in een ander pictogram. Ook als ik de snelkoppeling opnieuw maak, wordt niet het originele maar veranderde pictogram gemaakt. Is er een mogelijkheid om het originele terug te krijgen en kan ik een dergelijke situatie voorkomen?

[OPLOSSING]Heb het probleem opgelost: heb gezocht op de c:\ schijf naar het verdwenen ico bestand van de bank. Dat gekopieerd en in een nieuwe map "Icons" gezet. Daarna via de eigenschappen het "vreemde" pictogram veranderd. Dank voor de hulp[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:



ik hoop dat het hiermee opgelost is

grz ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de instructie op de video gevolgd, maar kom niet verder: ik heb 2 bestanden program files (het is een 64 bits versie van windows 7), maar kan daar de map videolan niet vinden. Is er een andere oplossing?
 
van welk programma ben je de afbeelding verloren

en kan je eens een printscreen maken

diene video is een voorbeeld
dat kon evengoed deze computer geweest zijn ipv vlc player


grz
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad naar mijn bank (ING) voor internetbankieren. Dat is dus geen programma, maar een webpagina. Sorry voor de onduidelijkheid.
 
Heb het probleem opgelost: heb gezocht op de c:\ schijf naar het verdwenen ico bestand van de bank. Dat gekopieerd en in een nieuwe map "Icons" gezet. Daarna via de eigenschappen het "vreemde" pictogram veranderd. Dank voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan