Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey allamaal,

Ik ben op zoek naar het stuurprogramma voor een Philips NMS 1431 printer, te benutten met Windows Vista en zo mogelijk Windows 8 en Windows 8.1

Dank bij voorbaat.
Groetjes, Leo
 
ik heb er achter gezocht maar word telkens door verwezen naar een driver upload tool die dan aangeeft de driver gevonden te hebben maar om deze dan op te kunnen halen dient men dan weer tot de aankoop over te gaan !.
zo vrij op het net heb ik nergens ook maar enige verwijzing gezien naar een mogelijke download ....en vrees er dan ook voor dat deze niet vast te krijgen is zonder een driver upload tool !
 
Gebruik NOOIT of NOOIT zulke tools. Niet alleen gaan die sowieso die driver niet kunnen aanbieden. Zulke tools zijn pure afzetterij. Hieronder een zeer goed voorbeeld waarom:

Ok, nu die printer. Dit is dus een matrix printer uit het stenen tijdperk zoals we dit hier noemen. Uit het Philips MSX tijdperk zelfs. Tijdperk 1982 - 1992. Hier bestaan dus zeker geen drivers voor Windows (elke versie!) voor! Ik weet niet waar je zulke printer nog gevonden hebt. Die is zelfs zo oud dat hij terug geld waard is! Maw een echte oldtimer.
 
Dag Leo, hoe sluit je deze aan op de computer .
Deze printer herinner ik me nog voor de PC (Personal computer) er was , en wat ik me hiervan nog herinner kon je deze aansluiten op een philips home computer .
Ik denk zelfs dat deze homecomputers nog geen paralelle poort aansluiting hadden , kan ik niet meer met zekerheid zeggen .
MSX - Wikipedia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan