pinacle pctv usb2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, Beste vrienden!
Heb hier al maanden zitten foefelen om mijn externe pctv usb2 kaart te proberen aan de praat te krijgen, maar niets helpt! al verschillende keren de software eraf gehaald en er terug opgezet, zonder resultaat.
zelfs eraf gehaald met total installer...
als de software erop staat, toont hij mij telkens de juiste beelden (overlays enz..)
maar op het einde van de installatie zegt hij dat hij de hardware niet heeft gevonden???
sluit ik de hardware ook gewoon aan op de usb poort zegt hij niets (nieuwe hardware gevonden, bedoel ik)

vroeger deed de kaart het uitstekend, maar sedert een tijd krijg ik het ding met geen stokken meer aan de praat.
ik werk met windows xp, vroeger trouwens ook.
Het probleem is gewoon dat hij de kaart (nieuwe hardware gevonden) niet vindt.
iemand een idee ??? THANKS!!


[OPLOSSING]ik heb gewoon de kaart vervangen, blijkbaar was da spel ergens naar de knoppen;
lichtje brandde nog maar de pc herkende de externe usb2 niet meer..
wat de juist oorzaak is heb ik het raden naar, natuurlijk....
beste groetjes! [/OPLOSSING]
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    63.5 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, Beste vrienden!
Heb hier al maanden zitten foefelen om mijn externe pctv usb2 kaart te proberen aan de praat te krijgen, maar niets helpt! al verschillende keren de software eraf gehaald en er terug opgezet, zonder resultaat.
zelfs eraf gehaald met total installer...
als de software erop staat, toont hij mij telkens de juiste beelden (overlays enz..)
maar op het einde van de installatie zegt hij dat hij de hardware niet heeft gevonden???
sluit ik de hardware ook gewoon aan op de usb poort zegt hij niets (nieuwe hardware gevonden, bedoel ik)

vroeger deed de kaart het uitstekend, maar sedert een tijd krijg ik het ding met geen stokken meer aan de praat.
ik werk met windows xp, vroeger trouwens ook.
Het probleem is gewoon dat hij de kaart (nieuwe hardware gevonden) niet vindt.
iemand een idee ??? THANKS!!

Het gaat hem hier niet om de softwareinstallatie dan wel over de drivers. Als ge de juiste driver niet hebt, mag je software opzetten wat ge wilt. Niets zal helpen.
Bij Uw externe kaart, moeten er ook drivers meegeleverd zijn. Laat deze eens in. Als ge aansluit, moet er toch erkend worden dat er iets aanligt. Als hij vraagt om drivers te installeren, steek dan de cd/dvd in met de drivers en geef aan dat windows die daar moet halen. Als hij gewerkt heeft, moet hij nog werken tenzij de hardware defect is.
Kontroleer eens of de voeding van Uw kaart nog werkt. Ergens moet er wel een lichtje branden anders is er geen spanning op de kaart.
Zoals ge ziet op Uw scherm, spreken ze van mogelijks voeding niet aangesloten of foute USB kabel. Ook de twain komt ter sprake. Heb je misschien onlangs een scanner of nieuwe printer met scanner aangesloten? Anders die toestellen eens uitschakelen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb gewoon de kaart vervangen, blijkbaar was da spel ergens naar de knoppen;
lichtje brandde nog maar de pc herkende de externe usb2 niet meer..;!
wat de juist oorzaak is heb ik het raden naar, natuurlijk....
beste groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan