Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik kan nooit een film volledig afspelen die ik heb gedownload met Popcorn Time. In het begin speelt hij goed af, maar na een poosje hapert hij en valt het beeld stil. Soms hoor ik enkel nog de klank. Wat zou daar de reden voor kunnen zijn aub?
Bedankt bij voorbaat.
 
Goede middag Qtex,
ik had de 5.2 staan en heb die verwijderd en de 5.3.1 geïnstalleerd als administrator, doch dit maakt geen verschil.
Je mag dit onderwerp voor mij afsluiten hoor.
Ik bedank je voor de hulp en wens jullie team nog een mooi zonnig weekend.


gebruik je de Popcorn time new version 5.3.1

installeren doe je met een rechts klik en uitvoeren als "administrator "

hij werkte hier vlot maar heb deze er terug verwijderd omdat ik niet graag werk met streamings ....je weet immers nooit of dit een veilig bestand is .
 
De firewall is niet de reden hoor, want ik kan normaal downloaden en ook zeer goed afspelen, maar zo na een half uurtje (dit kan ook driekwart uur of nog langer duren) is het gedaan met de film te bekijken; dan begint hij te haperen. Ik hoor dat er vele mensen daar een probleem mee hebben.

je dient dan ook de firewall toestemming te verlenen ...
 
Het probleem is opgelost Qtex.
Toen hij aan 100% kwam, begon hij al af te spelen en ik begon meteen al een nieuwe film te downloaden terwijl hij nog steeds aan het downloaden was. Ik had geen erg op het blauwe lijntje die nog verder zijn werk deed. Dit zal ook het probleem zijn van velen die zeggen dat de film hapert.

je dient dan ook de firewall toestemming te verlenen ...
 
Mensen die ik ken gebruiken vaak popcorn time, die streamen via wifi en er mag dan niemand anders nog op wifi zitten met de gsm of tablet of popcorn time valt in duigen. Het werkt goed, maar het mag niet veel(lees GEEN) stoorzenders hebben, of het hapert. Het is zelfs zo gevoelig dat ze op hun gsm's wifi uitschakelen als ze filmpjes willen kijken. Je kan daar ook opletten, dat de wifi op alle andere apparaten uit staat voor je met popcorn filmpjes wil kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan