Status
Niet open voor verdere reacties.
een vriendin van mij heeft een probleem met outlook express, namelijk alle post die ze van mij krijgt verdwijnt rechtstreeks in de verwijdermap (en da noemt zich een vriendin :us4alldeuk:) nu is mijn vraag kan het nog een ander probleem zijn dan dat ze mij per ongeluk bij de geblokkeerde adressen heeft ge plaatst want ze beweerd dat ik daar niet bij sta.
 
Normaal gezien zou je bij haar bij geblokkeerde afzenders staan dan. Heeft ze buiten outlook express nog iets anders om mails te checken ? Mailchecker vb ?

Anders moet ze eens rechtsklikken op een mail van jou en dan naar "ongewenste berichten" en dan "afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders" nemen.
 
volgens de inlichtingen die ik van haar heb gekregen zouden geen andere progjes geinstalleerd zijn die met mail te maken hebben. Dus begrijp het ook niet zo goed maar is 150 Km hier vandaan dus wat ver om eens snel te gaan kijken.
 
post blijft in de verwijdermap terecht komen ook al verwijderd ze alle geblokkeerde adressen, iemand die mij kan vertellen wat er nog fout kan gaan dan in outlook express :vraagteken:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan