Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Bij het afprinten krijg ik de melding dat de printer in gebruik is door een andere PC en ook de status van die PC heeft , hoe kan ik dit verhelpen
Het is op een vaste PC en op een laptop ,de printer is met een kabel verbonden op de desktop en de laptop draadloos ,het is een Canon printer

Alvast bedankt
 
dus de printer word op 2 systemen gebruikt ...
op de desktop is deze vervolgens bedraad aangesloten..
op de laptop maakt deze dan een draadloze verbinding ..
staat de printer dan ook op beiden systemen als de standaard printer ingesteld !
vermeld ook eens welke Windows er gebruikt word en de voledige naam van deze Canon printer .
 
en op welke van de 2 krijg je dan de melding dat deze dus in gebruik zou zijn .. is er soms een wachtrij actief op de pc waar deze dus in gebruik zou zijn !
*je heb geen antwoord gegeven op de vraag of de printer dan ook als standaard ingesteld is op beide systemen ..
 
Het is op beide PC's dat de melding komt ,het zijn de PC's van iemand anders maar ik denk dat er een wachtlijst was ik geloof zelfs op beide PC's
Het probleem zal daar waarschijnlijk aan liggen ,normaal is de printer als standaard ingesteld
Ik ga morgen de wachtlijsten verwijderen en laat iets weten of het daar aan lag
Bedankt voor de tip
 
hallo ik had de wachtrij leeg gemaakt bij beide pc's en kreeg nog steeds dezelfde melding ,nu heb ik de installatie van de printer verwijderd en terug geinstalleerd en nu is alles terug in orde
bedankt iedereen voor de tips
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan