Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een kleurtekening wil printen, moet ik die eerst vergroten ( aan pagina aanpassen) en als ik dan wil printen krijg ik de volgende melding: " er is onvoldoende geheugen om de bewerking te voltooien" wat is er mis en wat kan er aan gedaan worden? Trouwens ik heb juist geprobeerd om een foto te printen: zelfde probleem;
 
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben: <TABLE class="list ul"><TBODY><TR><TD class=bullet>•</TD><TD class=text>Het tekstvak of de afbeelding valt buiten het afdrukbare gebied. </TD></TR><TR><TD class=bullet>•</TD><TD class=text>Het stuurprogramma van de printer is verouderd. </TD></TR><TR><TD class=bullet>•</TD><TD class=text>Het project is te groot voor de printer. </TD></TR></TBODY></TABLE>

Methode 1: Tekst of afbeelding valt buiten het afdrukgebied van de pagina

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(2, 'resolution');</SCRIPT>Als het printerstuurprogramma het aanpassen van de af te drukken gegevens aan het formaat van de pagina ondersteunt, klikt u op Aan pagina aanpassen in het dialoogvenster Afdrukken.


Methode 2: Verklein het project

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(2, 'resolution');</SCRIPT>Verminder het aantal afbeeldingen in het project. Op die manier is er minder geheugen nodig voor het afdrukken van het project
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan