Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo461

Steunend lid
Vip Lid
Beeld slaat vast als ik in fb probeer poker te spelen. (na 2à3 seconden slaat alles af, geen beeld meer)

Alle andere dingen werken wel, internet, films afspelen, fotos bekijken, geen
probleem mee.

Heb de laatste nieuwe drivers erop staan en al ook eens terug geinstalleerd.
Kaart is een GeForce 9800GT. (driver is 314.22).

Kan het te maken hebben met flashplayer ? Van deze heb ik onlangs wel een
update gekregen maar die is niet gelukt.

Groetjes Carlo.
 
Carlo kan iedereen daar poker spelen of dient men zich eerst te registreren ...ik vraag je dit om dat ik anders wel eens wil nagaan of het enkel bij u ligt en niet aan de site zelf !
echter wil ik me dus niet registreren !
indien er géén registratie vereist is kun je hier de link plaatsen ...
 
Voor fb moet je wel inloggen ja, maar daarna kan je daar gewoon de app van perfect poker downen daar en spelen. Denk toch niet dat het aan de site ligt hoor.(speel dat al heel lang daar). Heb hier
wel een error gezien (eventjes maar) waar er precies toch iets stond over de grapic driver.
 
Maar heb je de PC al eens opengemaakt ?
Misschien zit de fan van de grafische kaart helemaal vol met stof.
En is het daardoor een koelingsprobleempje.
 
Ai Carlo, dat Vlaams hé. Ik heb jouw antwoord 3x gelezen en nu valt het kwartje.

Hoe heb je deze schoongemaakt ?

Ik heb wel eens iemand bij mij thuis gehad die ook een defecte videokaart had na een schoonmaak.

Hij had de stofzuiger op de fan gezet die daardoor heel hard ging ronddraaien. Daardoor gaat zo'n motortje als generator werken en wekt een spanning op. Als deze spanning te hoog wordt door het toerental dat deze stofzuiger veroorzaakt, kan dit onherstelbare schade aanbrengen aan de elektronica.
 
Kort samengevat lijkt mij dit toch een warmte probleempje.

Bij de pokersite duurt het 2 a 3 seconden en met een video bekijken duurt het 15 minuten dat het beeld weg valt.

Bij het ene zal de kaart harder moeten werken dan bij de andere, waardoor er op een gegeven moment een bepaalde temp bereik wordt en de boel crashed.

Zou de kaart toch eens op z'n flikker geven met 3Dmark en kijken wat de uitkomst is.
Misschien kost het je een nieuwe videokaart.
 
denk toch niet dat het de koeling is, zie afbeelding.
Van die 3Dmark ken ik niets hoor.
 

Bijlagen

  • temperatuur.JPG
    temperatuur.JPG
    44.8 KB · Weergaven: 105
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan