Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand een tip of een idee rond het delen van geluiden voor meerdere gebruikers in windows Xp proff, ik heb bij de adminstrator de vista inspirit geïnstalleerd met alles er op en er aan , de vista geluiden bevinden zich in Media map van windows en alles werkt perfect.
Nu schakel ik over naar een tweede gebruiker en wil de geluiden ook bij deze aanpassen ,wat zie ik onder de eigenschappen van het geluid zie ik geen vista geluiden staan en kan deze ook niet toewijzen ondanks dat ze wel in windows mediamap staan , deze tweede gebruiker staat ook als computerbeheerder geactiveerd dus deze heeft ook alle toegangsrechten, hoe kan ik dit bewerken zodat alle geluiden voor iedere gebruiker toehankelijk zijn?

Vriendelijke groeten (nar)

Luc
 
Het lijkt me dat je maar een computerbeheerder kunt hebben
verander de laatste beheerdersaccount in een b.v. gast account.
Dan moet het in te stellen zijn door de beheerder.
 
Wil ik wel eens bekijken, ik heb nog niet alles gezegd, het zijn namelijk vier accounts .
Ze staan alle vier als computerbeheerder ingesteld, indien je deze als gast of beperkte gebruiker insteld staan heb je ook minimun aan instel mogelijkheden.
Het is namelijk zo dat alle gegevens/geluiden voor iedere gebruiker worden geput uit de standaard map Windows/Media dus ik begijp niet goed hoe het komt dat bij de ene persoon de geluiden zichtbaar zijn en bij de drie andere niet, het is hetzelfde besturingssysteem.
Mocht het beperkt zijn heb ik geen probleem mee maar als iedere persoon computerbeheerder is en vrij kan installeren dan niet, meerdere computerbeheerders kan wel dan heeft iedereen wel de mogelijkheid om te installeren of dingen te wijzigen in de computer bij beperkt of gast kan dit niet meer.
Ga er toch achter zoeken tot wanneer ik het vind , het is niet normaal.

Groeten

Luc
 
Die vista inspirat is waarschijnlijk geinstaleerd door de gebruiker waar de geluiden nu zijn toegewezen.
Ik denk dat die inspirat maar beperkt is bij de andere gebruikers, het is geen vista, enkel een look.
Trouwens, microsoft kennende, Bill denkt waarschijnlijk 'waarom zouden ze vista kopen als inspirat alles kan wat vista kan'.
Die steekt daar wel een stokje voor, evengoed als je het vind laat je iets weten he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan