Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een probleem met een laptop: wanneer het beeldscherm volgens de instellingen moet dimmen, dimt dit niet maar wordt het donkerblauw / zwart in plaats van te dimmen. Enige tijd later valt het scherm volgens de instellingen uit, maar wanneer je dan weer nadien het touchpad aanraakt licht het scherm niet meer op en moet je de laptop compleet uitschakelen. Na een heropstart heb je dan weer wél normaal beeld.
 
Hoe bedoel je "Volgens de instellingen moet dimmen" ?

Dimmen doe ik meestal handmatig met de Fn toets en de F7 toets. ( Deze F toets kan soms verschillend zijn bij andere laptops )

Deze snap ik ook niet helemaal, waar kun je een scherm binnen Windows volgens instellingen uit laten vallen:
Enige tijd later valt het scherm volgens de instellingen uit


Graag wat meer info over wat je precies doet en eventueel hoe het probleem ontstaan is.
 
Hoe het probleem is ontstaan weet ik helaas niet. De instellingen om een beeldscherm te dimmen en te laten uitvallen in Windows vind je meteen terug via energiebeheer waar je het gebruikte schema kan aanpassen.
 
Als een scherm bij het dimmen niet standaard kleuren/contrast krijgt en zelfs niet terug aangaat na de disable state, mag je er vrij zeker van zijn dat dit nietmeer aan gewone instellingen ligt.
 
De slaapstand is uitgeschakeld.

339sg86.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan