Status
Niet open voor verdere reacties.

starmaker

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, sinds vandaag problemen om outlook te openen.
"Verbinding is niet beveiligd" , zowel bij Firefox als Chrome.
Ligt dat nu bij mij of bij Outlook zelf?

Bedankt,
Willy
 
hier lukt het dus wel om me aan te melden bij outlook.com via chrome en via de Firefox dus het ligt wellicht bij uzelf ...
reset beide browsers eens ...
 
Dat is raar, want de url naar outlook.com begint met https en dat betekent een beveiligde verbinding.

Als er dan geen veilige verbinding tot stand komt moet dit naar mijn mening bij Microsoft liggen.
 
Enkel met outlook.com problemen?
Enige mogelijkheid is dat je beveiligde verbinding niet lukt is omdat er problemen zijn met de certificaat verificatie. En meestal komen de problemen verder van een niet correcte datum/tijd instelling.
 
[FONT=&quot]Citaat {Radar]

Heb je het programma Windows Live Mail 2012 op je computer? Je kunt vanaf 10 januari geen e-mailberichten meer versturen of ontvangen met dit programma. Let op: dit geldt alleen voor mailadressen die eindigen op @outlook.com, @live.com, @hotmail.com en @msn.com. Wat zijn precies de opties? Je leest het hieronder.

Verdwijnt mijn e-mailadres?
Je e-mailadres blijft bestaan, waardoor je nog steeds toegang hebt tot je contactenlijst en je eerder ontvangen en verstuurde e-mails. Je kunt je mailadres wel blijven gebruiken via de webmail of een mailapp van Microsoft. Personen die via de Windows Live Mail 2012-toepassing verbinding maken met andere e-mailservices dan Outlook.com, zoals Gmail, Yahoo Mail of andere services die het POP3- of IMAP-protocol gebruiken, hoeven geen actie te ondernemen, geeft een woordvoerder van Microsoft aan. [/FONT]

[FONT=&quot]
Zie verder via deze link

Note
Windmail en andere doen het nog wel maar geen beveiling meer van hun kant.[/FONT]
 
Dit zal wel een fout zijn van Microsoft hoor. Ik heb ook dit probleem gehad; soms was het ok en soms weer niet. Ik heb dezelfde klacht gehoord van vzele mensen. Nu lijkt alles weer terug goed.

[FONT="][FONT=inherit]Citaat {Radar]

Heb je het programma Windows Live Mail 2012 op je computer? Je kunt vanaf 10 januari geen e-mailberichten meer versturen of ontvangen met dit programma. Let op: dit geldt alleen voor mailadressen die eindigen op @outlook.com, @live.com, @hotmail.com en @msn.com. Wat zijn precies de opties? Je leest het hieronder.
[/FONT][FONT=Montserrat]
Verdwijnt mijn e-mailadres?[/FONT]Je e-mailadres blijft bestaan, waardoor je nog steeds toegang hebt tot je contactenlijst en je eerder ontvangen en verstuurde e-mails. Je kunt je mailadres wel blijven gebruiken via de webmail of een mailapp van Microsoft. Personen die via de Windows Live Mail 2012-toepassing verbinding maken met andere e-mailservices dan Outlook.com, zoals Gmail, Yahoo Mail of andere services die het POP3- of IMAP-protocol gebruiken, hoeven geen actie te ondernemen, geeft een woordvoerder van Microsoft aan. [/FONT][/COLOR]
[COLOR=#2D404E][FONT="]
Zie verder via deze link

Note
Windmail en andere doen het nog wel maar geen beveiling meer van hun kant.[/FONT]
 
Ik ondervind nog steeds hetzelfde probleem. Ik ben wel niet de enige hoor. Soms is alles ok en een minuutje later begint het probleem. Dan opnieuw goed. Is een mysterie en dit probleem duurt bij de mensen reeds daaaaagen.
 
en welke foutcode is het dan ...
heb daar juist ook op de nieuwe virtuele machiene Outlook.com geopent in chrome en ook hier weer géén problemen !
er werd geen certificatie gevraagd.
 
Dit heeft er niets mee te maken hoor. Soms is alles ok en dan als je een tijdje later wil je mails bekijken, dan lukt het niet meer en krijg je de melding en dit duurt al enkele dagen. Vele mensen hebben me ook gevraagd of het aan hun pc of laptop lag. Misschien beter eens Microsoft naar uitleg vragen?

Enkel met outlook.com problemen?
Enige mogelijkheid is dat je beveiligde verbinding niet lukt is omdat er problemen zijn met de certificaat verificatie. En meestal komen de problemen verder van een niet correcte datum/tijd instelling.
 
Dit geeft Chrome:

Knipsel.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan