Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedere keer, ook al werkt het programma perfect, komt er na het sluiten van dvd decrypter een scherm te voorschijn: "failed to set data for".
Na wegklikken van dit scherm, verschijnt er een volgende "Failed to set data for DVD DecrypterPlayDvdMovieOnArrival". Na wegklikken van dit scherrm, krijg ik weer de eerste foutmelding , waarna ik meerdere malen nog eens klikkerdeklikkerdeklik tot uiteindelijk de foutmelding weg is.
Weet iemand een oplossing hiervoor , want zowel na gebruik als bij gewoon openen en sluiten, doet dit verschijnsel zich voor...:vraagteken:
Margaret
 
Hallo margaret,

Probeer dit eens, mocht je met Engels problemen hebben dan geef ik je een vertaling.


right click the DVDDecrypter icon on the desktop and click property, down in the botton click advance, and click run as administrator, (you no need to check the run compatibility)
go to start, control panel and click user accounts, click in turn User Accounts Control on or off, and turn user account control off, you can open Decrypter and close with not problem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan