problemen met opstart CD's en DVD's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een probleem met auto opstart cd's en dvd's, als ik een auto opstart schijfje van een bv. programma dan start deze niet automatisch op als ik dit zelfde schijfje in mijn ander pc steek doet ie het wel. Ook krijg ik op mijn pc het keuze schermpje (waar ik kan kiezen met welk programma ik de schijf wil bekijken) niet meer te zien. Kan er mij iemand vertellen wat hier fout zit :vraagteken:[OPLOSSING]
Autoplay fix wizard van windows laten draaien op alle stations en heeft bij elk station moeten fixen, nu werkt de Autoplay weer zoals voordien. Toch allen hartelijk bedankt voor jullie reacties en tips. (y) :applaus:

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meen dat als je shift ingedrukt houdt bij het opstarten (na het insteken) de auto functie uit wordt geschakeld en als je dat doet met CTRL (control in plaats van shift) dat ie hersteld wordt.
 
Laatst bewerkt:
thanks motom voor de tip maar heb ik al geprobeerd en werkt niet. Ook dit heb ik al geprobeerd en lukt niet, stond trouwens bij mij op 1;
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesCdrom
Verander de waarde van autorun van 0 in 1
 
Je zou zeggen dat bij een nieuwe installatie alles weer als standaard hersteld zou moeten worden.
Trouwens op mijn plaatje aan de linker kant (eigenschappen) als je de bovenste (selecteer de actie die je wilt uitvoeren:) aan vinkt kun je dan de Standaard-instellingen knop activeren, dat zou toch de register moeten aanpassen, zou je zeggen... maar goed, dat zul je ook waarschijnlijk al gedaan hebben.
 
:vraagteken:
Je zou zeggen dat bij een nieuwe installatie alles weer als standaard hersteld zou moeten worden.
Trouwens op mijn plaatje aan de linker kant (eigenschappen) als je de bovenste (selecteer de actie die je wilt uitvoeren:) aan vinkt kun je dan de Standaard-instellingen knop activeren, dat zou toch de register moeten aanpassen, zou je zeggen... maar goed, dat zul je ook waarschijnlijk al gedaan hebben.

kan even niet volgen bij de tip, wat bedoel je met "mijn plaatje"
 
Voor de autorun zelf zou ik het eens bekijken in MS Tweak UI, daarmee kan je die nl ook aan en af zetten voor oa cd/dvd drive's. In sommige gevallen is een reboot nadien wel nodig.
 
Voor de autorun zelf zou ik het eens bekijken in MS Tweak UI, daarmee kan je die nl ook aan en af zetten voor oa cd/dvd drive's. In sommige gevallen is een reboot nadien wel nodig.

is dit een progje dat apart moet geinstalleerd worden of zit het standaard in Windows XP Home, of kan je dit ook met bv. TuneUP Utilities 2007 :vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan