Problemen met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste
De laatste tijd heb ik problemen met mijn laptop.
Mijn laptop loopt vast na een tijdje
In mijn vensters krijg ik de melding (reageert niet)
Mijn pijltje wordt dan een rondje en mijn pc doet dan niets meer
Wat kan ik doen? Mijn laptop is pas 3 weken geleden geformat en terug geinstall
Ik heb ook al gehad dat ik een blauw scherm kreeg met de melding fisikal dump
Graag wat help
 
1..welke antivirus gebruik je ...
2..installeer malewarebytes free , laat deze updaten en doe een volledige systeem scan ...
aangeraden is om je systeem tijdens de scan niet te gebruiken , ook laat je géén programma's open staan ..
indien malware gevonden word zal deze die ook verwijderen en desnoods herstellen ..
3..blijf malewarebytes ook daarna verder gebruiken ..
4..over hoeveel geinstalleerde geheugen beschik je , en hoeveel virtueel geheugen is er ingesteldt ...het virtueel geheugen vergroten wil soms ook wel helpen
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Norton internetsecurity 2011
Ik ben nu aan het scannen met malware
Laat sebiet iets weten al hij niet vast loopt te minste
 
Is je vista geüpdatet ?
Norton is niet zo een goede keuze neem eens avg
 
mijn vista is volledig up to date.
het is eigenlijk begonnen dat mijn internet uitviel
en dan moest ik mijn pc altijd terug opnieuw opstarten e
n nu is het zo ver dat mijn pc na een tijdje volledig stop met werken. boodschap : reageert niet, en dan is het gedaan met werken.
ik heb al een scan gedaan met norton en die vindt niets
moet ik die agv free gebruiken dan ?
 
kun je in de veilige modus geraken en vandaar uit de scan doen .. vergroot je virtueel geheugen eens !!

1..klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeem.
2.Klik in het linkerdeelvenster op Geavanceerde systeeminstellingen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
3.Klik op Instellingen onder Prestaties op het tabblad Geavanceerd.
4.Klik op het tabblad Geavanceerd onder Virtueel geheugen op Wijzigen.
5.Schakel het selectievakje Wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren Uit.
6.Klik onder Station Volumenaam op het station waarop het te wijzigen wisselbestand is opgeslagen.
7.Klik op Aangepast formaat, typ een nieuwe waarde in megabytes in het vak Begingrootte (MB) of Maximale grootte (MB), ZET DEZE BEIDEN GELIJK : als het NU toegewezen maar verhoogt met 1/3
8..klik op Instellen en klik op OK.

je dient eerst de norton te verwijderen indien je avg wilt gebruiken ...
om norton optimaal te verwijderen gebruik je het norton verwijdertool
 
Laatst bewerkt:
Open eens je start menu en typ "memory" in je zoekvak. Je kan dan een Memory Diagnostics Tool opstarten. Deze zal bij de volgende boot je geheugen scannen op fouten. BSOD en systeem crashes duiden op niet veel goeds. Je zou ook in je Windows Logboek naar fouten kunnen zoeken, maar dit is wel iets moeillijker om in het kort uit te leggen.
 
Ik ga ik proberen, nu is juist Norton weg en agv geinstall en is juist begonnen met scan
Alvast bedankt
 
Virtueel geheugen aangepast en nu bezig met scan in veilige modus
Alvast bedankt
Ga sebiet. Geheugen nakijken
 
Welk merk en type van portable heb je? Bij HP portables kan je bijvoorbeeld in de BIOS testen laten uitvoeren op je harde schijf en dergelijke.
De harde schijf van een laptop is zowiezo een zwakke factor welke het dikwijls als eerste begeeft.
 
vraagjes !! gelieve hier op te antwoorden ..
1.. dit vast lopen heb je dit vanaf het begin gehad bij de nieuwe instal !
2..betreft het een Windows versie die je van het internet gedownload heb !! indien dit het geval is kan het zijn dat deze dus een foutje bevat ..!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan