Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Waar kan ik mijn produktsleutel van mijn legale windows 7 terugvinden,
ik weet dat je die in het register kan vinden maar ben het vergeten.

groetjes,

ed
 
Je kunt het ook eens met dit script proberen, om de registratiecode te zien. Wel eerst ff uitpakken.
 

Bijlagen

  • Skippy_pctuts.rar
    506 bytes · Weergaven: 298
Ik meen met te herinneren dat ik wel eens gelezen had dat de key vanaf Windows 8 versleuteld in het register staat opgeslagen. Mocht je hem in dat geval vinden dan heb je er niet zo veel aan.
 
voor de Windows 7 kun je dus ook in het register nazien welke sleutel (licentie ) er vermeld staat ..
doch let op ... afhankelijk hoe deze destijds geaktiveerd werd *(was deze dus al voorzien van de Windows 7 dan is er een digitale licentie toegekend geworden en kun je de ID wel opzoeken maar de licentie zelf dus niet ) *werd de Windows7 door uzelf geinstalleerd dan diende je deze zelf ook te activeren en in dat geval zou je de licentie moeten vermeld zien in het register HKey-Local-Machine \ Software \ Microsoft \Windows NT \ CurrentVersion\ DefaultProductKey
**nu in de onderstaande afbeelding zie je dus dat deze een Digitale ProductID heeft en is dus de licentie niet op te zoeken zonder een extra tooltje

Ashampoo_Snap_2017.02.01_17h16m58s_001_.jpg
 
Je kan die waarden vinden in:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion

Maar zoals Skippy zegt ze zijn versleuteld.

Hier is nog een programmake om ze te kennen:
 

Bijlagen

  • CD_Key.rar
    221.1 KB · Weergaven: 173
Skippy heeft het over de versies Windows 8 en later ...blijkt echter dat dit dus ook voor de voorgeinstalleerde Windows 7 telde .
*de afbeelding in bericht #8 komt van een hier binnen gebrachte Acer welke dus voorzien is van de Windows7 home premium
 
Skippy heeft het over de versies Windows 8 en later ...blijkt echter dat dit dus ook voor de voorgeinstalleerde Windows 7 telde .
*de afbeelding in bericht #8 komt van een hier binnen gebrachte Acer welke dus voorzien is van de Windows7 home premium

Geen idee meer hoor, ooit eens gelezen waar het versleutelen begon.
Maar er zijn tooltjes genoeg om de key te achterhalen. Zo ook het scripje dat ik in bericht #7 heb geplaatst.
Dus waarom moeilijk doen vraag ik me af met versleutelde key's in het register en dan tooltjes om dit weer te ontsleutelen.
 
het is een medion pc met wndows 7 voor geinstalleerd, wat moet ik me bij een versleutelde key voorstellen, zie je die dan niet, want skippy zegt gebruik dan een progje om te ontsleutelen?

Bij mijn laptop staat een voor geinstalleerde windows 8, update naar 10 daar vind ik produkt ID/DigitaleProduktID/DigitaleProduktID64
bij die laatste 2 staan er veel nullen en hier en daar cijfers maar niet veel, bij de produkt ID (die zie je ook bij de eigenschappen van deze pc) staan er wel cijfers en letters. Welke is nu de licentiesleutel

Ik wil op die medion een windows 10 opzetten de gratis update is vervallen daarmee moet ik de licentie hebben van windows 7 omdat er nog 2 andere manieren zijn om de gratis windows 10 te bekomen.

Skippy je bedoelt in bericht #5 en in #9 staat er ook een rar, zijn dit 2 progjes om te ontsleutelen,
als je even wilt uitleggen wat en hoe te doen met versleuteld en die dan zichtbaar maken??
thanks
 
Laatst bewerkt:
dank je Qtex
nog iemand een woordje uitleg over de encryptie alhoewel ik dit in qtex zijn geval niet nodig zal hebben
maar het is altijd handig dat ik dit ook kan en ken
ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan