Programma verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat het niet bij alle programma's ?
Even op de Uninstall button klikken.

Kingsoft-office-uninstall.jpg
 
Vreemd, navigeer dan via de verkenner eens naar de map Program Files ( kan ook bij een aanwezige 64bits besturing in de map Program Files (x86) staan ) en dan Kingsoft Office.
Dan de map Kingsoft Office Tools.
 
[h=2]How to Remove Kingsoft Office from your Computer?[/h] It convenient to remove Kingsoft Office from your computer. Below is the simple illustration:
Find the Uninstall button from Start menu > Kingsoft Office > Kingsoft Office Tools > Uninstall.
Kingsoft-office-uninstall.jpg
Click Unistall and the removal of the Kingsoft Office will be accomplish.
That's all. May if be of help to you! bron
 
Toch nog eens naar de topicstart gekeken en je zegt
Ik had eerst office 2007 die heb ik verwijderd en dan heb ik er nu office 2010 opgezet en ik heb het nog

Wat bedoel je hier mee ? Betekend dat je eerst Microsoft Office 2007 had verwijderd en toen Microsoft Office 2010 geïnstalleerd ? Daarna zeg je en ik heb het nog.

Bedoel je hiermee dat als je een Microsoft Office bestand opent deze dan opent met Kingsoft WPS Office in plaats van het Microsoft programma ?

Ik wil even precies het probleem weten om goed in te kunnen schatten wat er aan de hand is.
 
ja ik dacht dat het aan de office zou gelegen hebben,maar dat is niet zo. daarna heb ik er office 10 opgezet en toen had ik die miserie weer.
en ja als ik word open is dat met w writer.
Als ik schrijf op een word document en ik kijk waar het opgeslagen is,meestal in mijn documenten is het met dat programma weer dat het te voorschijn komt.
Ik heb daar vroeger nooit last van gehad.

Ik open het met het microsoft word en daarna verspringt dat inmijn documenten
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik nu pas in haak op dit topic ....
de nieuwste versie van WPS Office geeft inderdaad een ander beeld dan deze te zien is bij de afbeeldingen eerder geplaatst door shippy
Ashampoo_Snap_2016.12.30_10h45m27s_001_.png

om de WPS Office te verwijderen dient men dit via een rechts klik op start naar het configuratiescherm " programma's en onderdelen " te gaan om vervolgens dan daar WPSOffice 2016 te verwijderen ...
men krijgt vervolgens een ander scherm te zien vergelijkbaar met dit ... en hier dient men de juiste keuze te maken .. en daarna pas op verwijderen te klikken .
Ashampoo_Snap_2016.12.30_10h47m27s_003_.png

de WPS office heeft ook een tool maar deze verwijderd de office dus niet ... deze geeft je enkel de mogelijkheid om de office te herstellen ...
Ashampoo_Snap_2016.12.30_10h46m20s_002_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan