Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Beste,
Een vriend van ons is heel erg ziek en door die ziekte heeft hij nu nog een zicht van ongeveer 10%.
Hun pc draait op Win 8 of misschien al op Win 10 daar hebben we het nu niet over gehad, wel dat ze een programma konden kopen dat alles heel groot kon zetten maar dat werkte enkel onder Win 7. Ik vind het zonde om een pc die goed draait met het bestaande OS dan te gaan voorzien van een Win 7 om dat programma op te kunnen draaien om alles mega groot te zetten op zijn pc.
Mijn vraag is dus, bestaat er dan niet zo een programma dat draait onder Win 8 of 10?
Onze vriend is heel erg ziek, en de problemen stapelen daar al jaren op dat we hen wel willen helpen met dit kleine dingetje. Maar ik zou het absoluut niet weten waar begonnen.
 
Je bedoeld zoiets ? NV Access

System Requirements

NVDA runs on both 32-bit and 64-bit editions of Microsoft Windows XP or later. NVDA has no additional hardware requirements beyond those of the operating system and requires around 50 MB of disk space.



 
over welk program heb je het hier ...
indien je dat program op start met een rechts klik en je start deze dan op in de compatibiliteitsmodus Windows 7 denk ik wel dat deze ook te gebruiken is op een Windows 8.1 of zelfs de 10

ik ben nog geen programma tegen gekomen dat niet op deze Windows 10 wilde draaien !
 
Dank je Lana, stel het voor aan onze vriend. Hij had het wel eerder over een programma die alles super groot op het scherm toont, maar ik geraak daar ook niet aan uit. maar dit lijkt mij ook wel aangenaam werken indien dit ook nederlands kan, want andere talen is niet aan de brave man besteed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan