reactie plaatsen in blogger.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

eerst en vooral, dames en heren moderatoren, moest deze verkeerd staan moet je het gewoon in het juiste praat of ander tutje zetten...
wij volgen met een 20-tal mensen al 4 jaar fotografie in het CVO Tongeren en hebben nu dit probleem. We hebben elk jaar een blogje bij blogger.com waar de leraar dan het hoe wat en waar van de les in zet. We kunnen/moeten daar dan een reactie geven of we kunnen meegaan naar bepaalde locaties enz... Dit jaar hebben we opnieuw een blog, maar we kunnen geen reactie meer plaatsen terwijl onze leraar toch gewoon de titel van de blog veranderde en de volgers bleven.
Dus om het juist te zeggen: hij veranderde enkel de titel van de blog en de inhoud wiste hij ( van 3 arcitectuur naar 3 reportage) en de volgers, wij dus bleven aangemeld. Wat is hier mis? Moest hij misschien een heel nieuweblog maken of???
 
Dit weet ik niet, maar mij lijkt dat zoiets mogelijk mag zijn.
Dit probleem zal te maken hebben met hoe dit bedacht is bij blogger.com. Dus, wat hier mag en niet mag en wat er allemaal mogelijk is.
Je zou deze vraag misschien kunnen stellen bij blogger.com zelf en anders zou ik gewoon een nieuw blog aanmaken.
 
we hebben ondertussen een nieuwe blog gemaakt en het resultaat is jammer genoeg hetzelfde.... :-( maar ik ga je raad eens opvolgen, je hoort er nog van.
 
Misschien een instelling in de configuratie van het blog. Meestal kan je bepaalde configuratieinstellingen of rechteninstellingen zelf doen.

Ga eens naar deze pagina Hoe schakel ik berichtpagina's in? - Blogger Help

Daar staat: Enable Post pages? met de keuze Yes of No
Gewoon eens proberen of dit de oplossing is.
 
Het probleem ligt bij Google zelf, en ze zijn bezig met een oplossing. De reacties kunnen geplaatst worden als bij instellingen, "Wie kan reacties achterlaten?" moet "iedereen" aangevinkt wordt. Dit is echter bij ons niet de bedoeling omdat het een gesloten blog is enkel voor leden van onze klas, maar het is een voorlopige oplossing. Maar schijnbaar is een betere oplossing in de maak.
Hier mag dus een slotje op!
 
OK, maar wel vreemd dat het verleden jaar wel goed was en nu niet meer.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan