Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hesterke

Gast
Hai allemaal,
Al lang geleden, tegen veel geld denk ik, RegTool geinstalleerd.-)5
Nu lees ik in de Digitaalgids van de Consumentenbond dat het "geen zuivere koffie" is en dat de verwijderprogramma's misschien ook wel kwaadaardig kunnen zijn. :shame::shame:Maar, stelt dit magazine, dat de waarschuwing om het te verwijderen ook wel eens het werk van hetzelfde bedrijf zou kunnen zijn. Er wordt echter geen uitsluitsel gegeven of het wel of niet zomaar kan worden verwijderd:ahhhhh: De man die de vraag gesteld heeft, heeft het namelijk NIET op zijn pc gezet. Wie kan mij vertellen of ik RegTool moet verwijderen, hoe ik het veilig kan verwijderen en misschien ook nog wel: kan ik dit abonnement opzeggen zonder dat mijn creditcard in gevaar is?? Ik voel me ongeveer zo: (nar)
 
Voor je iets verwijderd neem altijd een systeem herstel punt.
Erna kan je RegTool helemaal verwijderen, met creditcard heeft dit helemaal niets te maken hoor.
Je hebt waarschijnlijk betaald met creditcard maar dat is dan ook einde er van.
 
Dankjewel Ivan, na een herstelpunt gemaakt te hebben RegTool verwijderd uit mijn software. Misschien dat mijn laptop meteen weer wat sneller gaat, in iedergeval hoef ik nu niet meer hun vraag te beantwoorden of zij een scan moeten maken. En als ik "ja" zei ging daar veel tijd meegemoeid.
 
Er is ook de spyware ' RogueAntiSpyware.RegTool '
Scan eens grondig op spyware
In onze freewaresectie vind je spywarescanners als ad-aware, malwarebytes anti malware.
Laat deze eens lopen en meld even de resultaten als je wil.

PS: Ivan ik heb deze even terug geopend omdat ik niet zeker ben over welke soft het gaat in deze topic.
Ik zal bij veilig terug sluiten
 
Laatst bewerkt:
slotje erop

slotje erop

Dankjewel Ivan, na een herstelpunt gemaakt te hebben RegTool verwijderd uit mijn software. Misschien dat mijn laptop meteen weer wat sneller gaat, in iedergeval hoef ik nu niet meer hun vraag te beantwoorden of zij een scan moeten maken. En als ik "ja" zei ging daar veel tijd meegemoeid.

opgelost ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan