Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik een repeater bekabeld aansluiten op mijn ubee evw 3226 modem van ziggo?
Heb ik dan ook een verder bereik van mijn wifi signaal?
 
afhankelijk van welke repeater er gebruikt word dien je wellicht de modem te resetten en tijdens dat deze zichzelf gaat configureren dien jij de repeater aan te zetten ...deze zou dan het signaal van je modem moeten oppikken !
 
Helaas, goede repeaters bestaan niet. Deze moet namelijk draadloos zenden en ontvangen tegelijk en dat gaat ten koste van de doorvoersnelheid.
Het blijft een lapmiddel om toch bereik op moeilijk bereikbare plaatsen te krijgen.

Beter is een netwerk kabel te trekken en daar een tweede router in bridge op aan te sluiten.
 
Helaas, goede repeaters bestaan niet. Deze moet namelijk draadloos zenden en ontvangen tegelijk en dat gaat ten koste van de doorvoersnelheid.
Het blijft een lapmiddel om toch bereik op moeilijk bereikbare plaatsen te krijgen.

Beter is een netwerk kabel te trekken en daar een tweede router in bridge op aan te sluiten.

Lana, voor mij was een repeater plaatsen de goedkoopste oplossing om bij mij in het salon wifi signaal te halen, dat ik dan snelheids verlies heb en nu en dan eens uit de ether val neem ik er dan graag bij, want ik ben in het salon op wifi voor 17€, en met gelijk welk ander systeem ging mij dat heel veel meer gekost hebben en dat kon ik mij gewoonweg niet veroorloven. Boren en kabels trekken mocht ik niet doen. Mijn netbookje heeft geen RJ45 jack en dus kan ik niet met onze powerlan online gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan