Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hansa

Gast
Hoi beste lezer.


Graag wil ik mij voorstellen,, mijn naam is hans en kom uit Haarlem.

Uiteindelijk wend ik mij maar tot u in de hoop mij verders te kunnen helpen.
Het gaat om het volgende;

Ik ben in bezit van een Acer desktop met de videokaart van Nvidea G-force CTX 645.

Ik heb een tijd geleden mijn HDTV via hdmi op mijn computer aangesloten en werkt goed.
Het punt is dat mijn TV in het configuratie scherm van mijn videokaart op scherm 1 blijft staan en mijn primaire scherm van mijn desktop op 2 blijft staan.
Ik heb werkelijk van alles geprobeerd om deze twee te wisselen maar het lukt mij niet. Zelfs de knop voor basisinstelling werkt niet.
Bij het opstarten van mijn pc begint het scherm eerst op mijn TV nadat het logo scherm van Acer verdwenen is neemt mijn scherm van de desktop het over.
Heel vaak als ik bezig ben op mijn pc sluit het scherm uit zichzelf af en moet ik met harde reset weer opstarten via tv etc etc.
Ik heb mijn Bios gereset maar dat help ook niet.
Mijn vraag;

Is het mogelijk dat ik mijn videokaart uit mijn pc verwijder en dat deze dan op die manier gereset word?
Hoop dat u een oplossing heeft voor dit probleem.

Vriendelijk groet:

Hans uit Haarlem.
PS ik werk op win. 8.1
 
het verwijderen (los koppelen ) van de videokaart zal dit niet verhelpen ...
je kan gerust de videokaart laten zitten !
je kan best via apparaatbeheer de betreffende videokaart driver verwijderen en daarna na een herstart opnieuw laten installeren .

* heb jij je beeldschermen dan ook al eens opnieuw gededecteerd of geindentificeerd .. kan best zijn dat dit opnieuw dient uitgevoerd te worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan