Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Bij logs- database staan vele programma's die je kunt De-installeren , welke programma's mogen weg ?
Iemand hier die ook revo heeft ?

2qdzz83.jpg
 
De logs database is niet hetzelfde als de lijst van programma's die op jouw computer staan hoor.
Lees DIT er maar is op na. ;)
Om jouw geïnstalleerde programma's te bekijken zodat je kan nagaan wat je wilt verwijderen, dien je op de tab "Alle Programma's" te klikken.
 
vraagje waarom wil je programma's verwijderen ...
-is het omdat je deze niet meer gebruik ?
-is het eerder dat de meesten van hen ook opstarten met Windows en zodanig je systeem vertragen ?
 
Nee hoor, als ik in de logs database op een programma klik en ik klik op De-installeren is het wel weg.

Dat klopt inderdaad als je dat bepaald programma effectief op je computer hebt staan. Maar zoals je wel kan zien, staan niet alle programma's in die log database ook effectief op je computer. Bij mij is die logs database bvb identiek aan de jouwe!

This is a database of logs of traced programs through the monitoring module of Revo Uninstaller Pro made and managed by Revo Uninstaller Pro's team. That logs are stored on our web server and you can easily (with one click only) use them to uninstall programs or to uninstall leftovers of already uninstalled program. Using a log from the Logs Database is the same as if you have made the log and traced the program by yourself. So, even installing Revo Uninstaller Pro on a fully loaded computer with a lot of installed programs, you can take an advantage of the possibility for better and complete uninstall using the logs from the Logs Database, as you only have to search for the program you want to uninstall and select Uninstall command.

Met andere woorden: Wanneer je een programma verwijderd hebt en je denkt dat er nog wat rommel is achtergebleven op je systeem, dan kan je deze logs database gebruiken om de laatste sporen te verwijderen.
 
Het lijstje wat getoond word in de afbeelding is nog maar de helft van wat er geïnstalleerd staat op de computer.
In dit gedeeltelijk lijstje vind ik al rommel terug die men liefst niet op een computer heeft geïnstalleerd staan.
In dit gedeeltelijk lijstje zie ik zelfs al twee verschillende applicaties om dezelfde bewerking uit te voeren.
 
Het lijstje wat getoond word in de afbeelding is nog maar de helft van wat er geïnstalleerd staat op de computer.
In dit gedeeltelijk lijstje vind ik al rommel terug die men liefst niet op een computer heeft geïnstalleerd staan.
In dit gedeeltelijk lijstje zie ik zelfs al twee verschillende applicaties om dezelfde bewerking uit te voeren.

ok , welke moet ik dan verwijderen ?
 
#6

Dat klopt inderdaad als je dat bepaald programma effectief op je computer hebt staan. Maar zoals je wel kan zien, staan niet alle programma's in die log database ook effectief op je computer. Bij mij is die logs database bvb identiek aan de jouwe!

Ik denk dat Anthony wel eens gelijk zou kunnen hebben. Bekijk nog eens je bijlage die je geplaatst hebt in je eerste bericht.
Ik zie daar windows7 en windows8 staan. Ik denk niet dat je windows7 en windows8 tegelijkertijd kan starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan