Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn voorstel: wij (pctuts-medewerkers) schrijven ons in groep in op MarsOne. Ze zullen daar zeker computerhulp nodig hebben. Noteer dat we na MarsOne toch niet meer terug kunnen komen.
 
Ligt er een beetje aan wie er allemaal nog meer mee gaan, maar dan ga ik ook mee met de missie naar MarsOne

Mars-One-Mission-Mars-One-mission-Images-Wallpapers-One-way-trip-to-mars-10.jpg
 
Daar vinden wij hulpverleners wel weer iets op ;)
Jaja dat geloof ik(lachen),maar toch internet aan boord hoop ik, voor vlucht van 10 jaar.Want wie gaat ons helpen anders:vraagteken:....zo als toptips van WW,al eens super muziek tip van L,enzo verder.....:p
Goede vlucht mannen.;)
 
Ja maar, dan kiezen we de vier van onze bende die we geschikt denken te zijn. Qtex bvb.

In ieder geval hier blijven is niet meer tof als de 85 rijkste mensen (waaronder Bill Gates) evenveel bezitten als 3.5 miljard = helft van deze aardkorst - mensen.

Bekijk dit hier: deredactie.be video: Terzake - 16/07/14

Geen politiek, want dan kan/mag hier niet en toch het bekijken waard. ± 8 min.

WW
 
Ik ben altijd wel in voor uitdagingen en meldt mij als eerste aan om te vertrekken.
Uiteraard wil ik wel eerst weten wie de rest van de passagiers zijn.
Dat is dan wel weer mijn eigenschap. Ik bepaal altijd graag zelf wie mijn vrienden zijn.
 
Ja maar, dan kiezen we de vier van onze bende die we geschikt denken te zijn. Qtex bvb.
Allez WW bende...raar woord(lachen).
Wil wel met mijn onschuldige hand,trekking houden wie wel/niet mag gaan.....:lachen78:
 
...vlucht is géén 10 jaar, maar 10 maanden Lautus. Zo wordt je al gediskwalificeerd. Wiskunde en kennis van ruimte-waarden zijn belangrijke eigenschappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan