ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdalex

Steunend lid
Vip Lid
Zijn er nog die op zaterdag 4 april meerijden in de ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen ?
Ik doe de 133 km .;)
Met de koersfiets wel te verstaan
 
nee daar doe ik heus niet aan mee , dit laat trouwens ook mijne gezondheids toestand niet toe ...
de knieen van mij zijn te slecht ...na 100m fietsen zit ik dan ook in de problemen ...trappen doen is ook om problemen vragen .

u wens ik dan ook een goede gezondheid toe ...tegelijkertijd neem ik mijne pet af voor u .
 
nee ook niets voor mij, zit al mijn 2 de week thuis met de rug ( wat te veel in moestuin gespit ) aardappelen zo een 10 kg geplant, sla, bloemkool enzo...
 
Ho, ik doe ook niet mee hoor. Ik heb om te beginnen geen fiets, en ik kan zo lang niet fietsen. Met de scooter zou ik dat wel kunnen, maar dat zou niet eerlijk zijn zeker? Wel respect voor diegenen die het wel kunnen den doen.
 
nee ook niets voor mij, zit al mijn 2 de week thuis met de rug ( wat te veel in moestuin gespit ) aardappelen zo een 10 kg geplant, sla, bloemkool enzo...

Ame sukkelaar toch, veel sterkte met het herstellen van je rug maat. Ik hoop dat je gene hernia hebt gelijk ik. Ik moet ook heel goed opletten wat ik doe en hoe ik het doe, of ik ben ook buiten strijd en om de 3 maand naar de chiropractor om alles weer op zijn plaats te laten kraken. Tot nu toe gaat het redelijk met mij. Maar je blijft het natuurlijk altijd voelen waar dat de hernia zit, de ene dag wat meer als de andere. Maar het is doenbaar om te gaan werken.
 
Troost Jullie, het betert met de jaren. Dan is het niet meer de hernia die je voelt maar de sleet.
Dat fietsen is ook niet meer voor mij. Maar belangrijk is jong van hart blijven.
 
Het is al een heel aantal jaar hoor MIK dat ik een hernia heb. Ik heb dat al 7 of 8 jaar. Heb ermee de eerste keer een aantal maanden thuis gezeten, maar daarna een paar keer voor 2 weken. Nu is het al meer als een jaar geleden dat ik nog thuis ben geweest voor mijne rug althans.
 
Het is al een heel aantal jaar hoor MIK dat ik een hernia heb. Ik heb dat al 7 of 8 jaar. Heb ermee de eerste keer een aantal maanden thuis gezeten, maar daarna een paar keer voor 2 weken. Nu is het al meer als een jaar geleden dat ik nog thuis ben geweest voor mijne rug althans.

Ik mag al enkele jaren genieten van mijn pensioen. Was bij de gelukkigen die op brugpensioen konden gaan. Heb dit vlug meegenomen. Had dienstjaren genoeg. En ja, de sleet zit er op maar daar zal ik het moeten mee doen. Er zijn er velen die erger aan toe zijn.
Ben een optimist. Heb ook al voor het poortje gestaan en terug kunnen komen. Dus ik weet wat het leven inhoud. Geloof me, de zon komt alle dagen opnieuw op.
 
Rondgereden op 6 uur en daar moeten nog een 3 kwartier rustpauzes af van de bevoorradingen .
Wel een zware rit met het slechte weer , koud ; nat ; modderig en gevaarlijk op bepaalde hellingen .
Hoogste snelheid behaald 84 km/u
Laagste snelheid behaald 6,3 km/u
 
proficiat ..jij heb het toch maar gedaan ....zag gisteren op het nieuws dat er veel valpartijen zijn geweest ...op de kasseienberg !
 
@ Qtex er waren veel valpartijen en niet alleen op de kasseibergen ook veel andere plaatsen.
@Ivan ja hoor geen stijf gevoel en straks ga ik mij nog eens los gaan rijden .
bedankt voor de support .
En nu beginnen trainen voor de 1000 km voor kom op tegen kanker half mei , hier rijd ik ook 500 km van op 2 dagen ( 16 en 17 mei )
 
@ Qtex er waren veel valpartijen en niet alleen op de kasseibergen ook veel andere plaatsen.
@Ivan ja hoor geen stijf gevoel en straks ga ik mij nog eens los gaan rijden .
bedankt voor de support .
En nu beginnen trainen voor de 1000 km voor kom op tegen kanker half mei , hier rijd ik ook 500 km van op 2 dagen ( 16 en 17 mei )

Proficiat, Dat is een hele prestatie.
 
Proficiat, ik doe je dit niet na.
Moet ook bekennen dat ik geen sportman ben. Nooit geweest trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan