Router Skyr@cer Pro WBR 654 van TOPCOM reageert niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Vandaag viel ineens de verbinding met internet uit.
Na een zoektocht bleek de router niet meer bereikbaar vanuit de PC via zijn IP-adres.
De pc's aansluiten met de router er tussen uitgelaten, daarmee krijg ik wel internetverbinding, alle kabels zijn in orde.
Dus de router.
Router stroomloos gesteld, gereset zonder resultaat.
Alle lichtjes branden, power, status, WAN, WLAN en lokale network 1, 2, 3 & 4 (ook al zijn er maar twee pc per draad verbonden met de router, toch branden alle lampjes van de locale netwerkaansluitingen).
Dus geen foutmelding door knipperende lampjes of anders gekleurde lichtjes.

Router: Skyr@cer Pro WBR 654 van TOPCOM

Heeft er iemand nog een idee of is deze rijp voor het schroot?
 
I have a Telenet account but am not able to connect to the internet.
The Telenet server remembers the MAC address of your PC and ignores to make a connection with the installed router.



-Unplug the power from the cable modem for about 1 hour.
-Reset the router.
-Replug the power to the cable modem and wait for about 10 minutes.
-You'll be able to connect to the internet without having to make changes to the setup of the router.
 
moest je een nieuwe router aanschaffen neem dan een van conceptronic met 3 antennes,je kan er 4 vaste pc's op aansluiten+4 draadloze,128 bits versleuteling,echt een aanrader,degelijke kwaliteit
 
't Ja Rudy

Allemaal geprobeerd.
Hij doet niks meer.
IP-adres was http://192.168.1.1/ altijd verbinding gehad in het verleden.
Alleen als ik die router er tussen uit neem zijn er geen problemen meer.
'k Vond het enkel raar dat alle lichtjes branden (maar dan ook alle lichtjes, ook op de poorten waar geen pc op aangesloten was), zonder foutmelding en ook ineens poef weg, geen verbinding meer mogelijk.
Ik wou juist weten of er nog leven in te blazen was, maar ik ga zaterdag een nieuwe halen.
Bedankt voor de reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan