Status
Niet open voor verdere reacties.

swatteke

Overleden
Hallo beste mensen,
ik heb al een tijdje problemen met het openen van mappen namelijk
na enkele mappen geopend te hebben krijg in volgende melding :

Microsoft Visual C
Runtime library
Runtime Error!
Program : C\Windows\Explorer.EXE
R 6025
pure virtual function call

Kan ik dit verhelpen, zo ja hoe ?

alvast dank voor de hulp die geboden wordt
Swatteke
 
Al eens een defitge virusscan gedaan?
Download en run ook eens MalwareBytes Anti-Malware. Gratis te downloaden en gebruiken.
Indien bovenstaande een gevolg is van een virus, is het mogelijk dat er systeembestanden besmet zijn zoals explorer.exe. Hopelijk is bovenstaande fout een indirect gevolg op explorer.exe.
 
dit heeft waarschijnlijk met net framework4 te maken ....is deze aanwezig op je pc ?
indien zo ga je proberen om deze te herstellen of te herinstalleren.

we gaan het volgende doen ...

klik start ..open je configuratiescherm ... en selecteer programma's en onderdelen
in je linker kant zie je de optie om de "windows onderdelen in of uit te schakelen" ( klik hier op )
als het scherm windows onderdelen weer gegeven word , dan zoek je naar NET Framework en je zet het bijhorende vinkje uit...bevestig deze keuze met ok en herstart je pc

na de herstart open je weer het scherm "windows onderdelen in of uit schakelen" en nu zet je het vinkje weer terug aan bij NET Framework en je bevestig dit weer en herstart weer je pc ...
het probleem dat je eerder had zou nu verholpen moeten zijn ..is dit niet het geval dan verwijder je best alles van NET Framework wat er geuinstalleerd werd op je pc en je herstart derze weer ...
na de herstart start je de windows update op om deze terug op te halen ...

je vermelde niet over welk besturingssysteem je beschikte anders had ik een link kunnen plaatsen .
 
ik heb via google gezocht op " Runtime Error Program : C\Windows\Explorer.EXE R 6025 " windows 7 omdat ik toen nog niet wiste welke besturingssysteem er werd gebruikt ...en toen kwam ik hierop uit
 
ik heb via google gezocht op " Runtime Error Program : C\Windows\Explorer.EXE R 6025 " windows 7 omdat ik toen nog niet wiste welke besturingssysteem er werd gebruikt ...en toen kwam ik hierop uit


Zou kunnen, maar kan evengoed zoals ook aangegeven Visual C++ Runtime 2005, 2008 of andere versies van .NET bevatten. Of zelfs iets totaal anders. Valt te proberen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan