Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mensen op het forum ,
sedert deze middag heb ik problemen met safari ,elke keer dat ik iets probeer te doen in safari (link openen of op iets te reageren ) krijg ik elke keer een andere pagina met verwijzing naar MACKEEPER en andere site's( reclame en ongewenste aanbiedingen )!
Ook als ik via mail een link wou openen lukte dit niet (safari wou niet openen dan )maar dat is verholpen !!
Zou er een virus binnengeslopen zijn of iets binnengetrokken wat ik beter ni had gedaan ,kweet ni waar te beginnen zoeken ,maar kweet wel dat het zeer ambetant is !!
(ook met chrome hetzelfde effect )
Iemand een suggestie !!
Alvast bedankt
Luc
 
download YAC ( yet another cleaner) deze is gratis te gebruiken ...
installeer deze dan ook en start deze op ...je zit wederom opgeschept met een browserkaper ...

hier onder 2 video's betreffende het gebruik van deze cleaner...blijf deze tevens ook daarna gebruiken.
[video]https://youtu.be/Ggj5KTFrxHY[/video]

[video]https://youtu.be/HS0nxkdsGmo[/video]
 

Dat verhaal gaat over een Windows PC en niet over een Mac.
Even een kleine quote uit het verhaal dat je via Google gevonden had.

Hoe te verwijderen "is Uw browser is vergrendeld" Mac OS X virus?

Stap 1:

Verwijder alle diskettes, cd's en dvd's uit de computer en start de computer opnieuw op.

Houd de F8-toets als uw computer restarts.Please houd in gedachten dat je nodig hebt om op F8 te drukken voordat het Windows opstartlogo verschijnt.
 
Op dit forum zijn weinig vragen zonder reactie te vinden.
We doen ons best iedereen te helpen met de kennis die in ons bezit is.

Maar een goede Mac medewerker zou welkom zijn.
 
Dat verhaal gaat over een Windows PC en niet over een Mac.
Even een kleine quote uit het verhaal dat je via Google gevonden had.

sorry heb er blijkbaar overheen gelezen ..
zag onder tussen wel dat het verholpen is doordat de TS zelf een tool opgehaald heeft namelijk de " adware medic "

*daarom dat ik hier de link neerzet naar deze download ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan