Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn tablet krijg ik steeds de melding "Samsung toetsenbord is gestopt". Zelfs als ik het aanpas in "Instellingen" verschijnt het na een tijdje terug. Kent iemand de duurzame oplossing ?
 
Ga naar: Apps > Instellingen > Taal en invoer > Zie dan Samsung-toestenbord staan, klik dan op het tandwiel icoon ernaast > scroll omlaag zie dan instellingen resetten. Of dit proberen nstellingen > Applicatiebeheer > Alles > Samsung toetsenbord > Cache legen,
 
Heb dit geprobeerd : even alles ok maar na enkele ogenblikken (soms 1 minuut, soms pas na een uur) krijg ik terug de melding "Samsung toetsenbord gestopt". Twee vraagjes : hoe los ik dit definitief op en hoe komt ket dat dit zomaar verschijnt out of the blue ? Alvast bedankt voor de reacties !!!
 
Zelf gebruik ik geen Android meer.
Wat je kan is in google play een ander toetsenbord downloaden en installeren.
Is je Android ge update naar nieuwste versie ?

Als alles niet helpt kan je uw tablet weer herstellen naar fabrieksinstellingen denk er dan wel aan dat je dan alles kwijt bent, de tablet zal dan zijn zoals je hem nieuwe gekocht hebt.
Nog vragen dan hoor ik het graag.
 
Maak best eerst een backup van je apparaat en daarna zet je je apparaat best terug naar fabrieksintstellingen. Normaal zou dan het probleem moeten zijn opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan