Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
is scarlet een goede provider of te vergelijken met telenet?
denk over te gaan naar scarlet is merkelijk goedkoper dan telenet
 
Ik heb hier in Mechelen een telenet abonement en in Brussel een abonement op Scarlet, met telenet communiceren is moeilijk, maar met Scarlet ondoenbaar. Ondanks herhaaldelijk proberen mijn abonement op scarlet te laten aanpassen is dit nog altijd niet gelukt en heb nu besloten om scarlet vaarwel te zeggen en in Brussel een abonementje op EDPNet ADSL Max6 Dyn te nemen , werkt zeer behoorlijk naar 't schijnt (moet nog afwachten) en kost 29.95 euro.
Persoonlijk ben ik tevreden over Telenet en zou nooit naar Scarlet overgaan.
Groeten
Monne
 
ik heb zeer veel problemen gehad met scarlet.
Mensen neem nooit deze provider !!!
deze is zeer slecht, en de mensen ginder die helpen je toch niet verder.
 
Scarlet

Momenteel is EDPNET volgens mij de meest voordelige en snelste provider in Belgie.
Heb reeds ruim jaar ervaring ermee en kan niets negatiefs vertellen.
Weinig of geen storingen, correcte fakturering en voordelig.(vooral als je hoog dataverkeer hebt zoals ik.": gemiddeld 85 GB per maand)
Kijk maar eens op hun site: edpnet.be.
Indien er een betere of beterkope provider is hoor ik het graag.
Groetjes,
 
Ach, je vindt altijd mensen die tevreden zijn van een provider en anderen die er absoluut niet tevreden over zijn.
Het enigste waar je, volgens mij, op moet letten bij een overstap van kabel naar adsl is de afstand tot de adsl-centrale. Hoe groter die afstand, hoe groter de kans op problemen.
Zelf heb ik nooit kabel gehad en heb ik nooit klachten gehad over adsl (tiscali, ab, fulladsl en nu dommel).
Telenet is de aanrader als je ver van de adsl-centrale woont, en snel internet wenst. Adsl is de aanrader als je goedkopere internet wilt en de snelheid niet zo'n belangrijke rol speelt. Welke adsl-provider je kiest maakt volgens mij niet veel uit.
 
provider

provider

Kijk eens bij EDPnet.be.Dit is namelijk vandaag de dag de snelste en goedkoopste provider in Belgie, als je veel dataverkeer hebt tenminste.
Ik betaal 29,95€ per maand voor 20GB dataverkeer.Voor het meerverbruik betaal ik 0,25€ per GB. ( ik heb dataverkeer van ongeveer 80GB per maand).(dataverkeer s'nachts telt maar voor de helft mee)
De snelheid momenteel is voor dowloaden is 6MBs en voor uploaden is dat 640 kbs.
Vanaf juni hebben ze ook ADSL2+ . Snelheid 24 MBs downloaden en 1024 kbs uploaden...en dit voor de prijs van 39,95 € per maand inclusief 60 gb dataverkeer. Meer verbruik aan o,25 € per maand.
IK heb EDPnet ruim 1 jaar en ben zeer tevrede. Geen uitval gehad tot op heden en zeer goede service ivm met vragen.Problemen -als er die zouden zijn- worden snel opgelost.
De beste provider wat ik tot op heden ben tegengekomen.
Iemand nog ervaring met EDPnet?
 
Of Dommel. :) Vanaf 1/7 is dat downloadlimiet 75GB voor 32.95€. Snelheid is 4MBs.
Telefonie hebben ze ook, en is goedkoper dan Belgacom.
 
dommel

dommel

Heb net eesn gekeken op website van dommel.Prijs is wel aantrekkelijk maaar de geboden snelheden zijn wel erg laag.
Download van 4Mbs en upload van slechts max 512kb is erg langzaam.
Zeker als je veel streaming hebt of veel download en upload.(torrents)
Edpnet is momenteel toch het meest voordelige...ben nog steeds opzoek naar de beste provider...
 
niet alleen de prijs is belangrijk ook de snelheid en het aantal gigabyte die men kan downloaden en uploaden vergelijken zou ik zeggen ik heb telenet en ben daar zeer tevreden over
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan