Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds een week of 3 heb ik het probleem dat als ik achter de computer zit te pas en te onpas
mijn scherm/muis vastloopt. Dit gebeurt variabel (soms 6 x in een kwartier) en soms uren niet....
Afgelopen zondag is mijn harde schijf compleet gewist en windox XP compleet nieuw geinstalleerd....
echter: het probleem blijft bestaan.
Net nog een scan gedaan en chkdisc - maar alles lijkt prima te functioneren.
De conmputer is alleen maar te herstarten via een "harde stop".
Ben nu de wanhoop nabij!
Zou het kunnen dat het iets te maken heeft met de hardware(heb gisteren de computer ook nog eens met de sofzuiger
onder handen genomen...)en hoe kom ik daar dan achter????
Hoop dat er iemand een antwoord heeft!
mvg.Triskel
 
Na een nieuwe install zou alles weer als nieuw moeten werken. Heb je wel alle drivers geinstalleerd ?

Andere mogelijkheid is defect geheugen, of er zit een reepje geheugen los. ( Altijd uitkijken hé met een stofzuiger ) Omdat het probleem bestond voor de schone installatie denk ik daarom aan defect geheugen.
 
Is het niet een defecte muis?????? Nooit te ver zoeken.
"Als het loopt als een muis en beweegt als een muis, dan is het waarschijnlijk een muis."
Impulsief reageerde ik ook HOWHOW op zo'n drastische maatregel. Inderdaad goed gezegd Mik.

-eerst vragen stellen:
optische muis? scrollball? ...? -->even verduidelijken. wat stof rond de wieltjes van een klassieke balmuis lijkt mij hier het prob, zo op het gevoel. open draaien en met tandenstoker bewerken. ook de bal eens in een sopje steken.

-ten tweede: Niet ineens te ver zoeken Triskel, en mogelijkheden elimineren. andere muis proberen, ...

Je systeem is clean en nieuw en ik denk niet dat de muis van de machine waarover je praat een extra driver nodig heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan