Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
waar zit dat nu in Windows 10 die schermbeveiliging ?
dus als je de pc niet begruikt om die linten of bubbels of afbeeldingen te laten draaien tegen inbranden van het scherm aub ?
 
Ligt er aan welk scherm je gebruikt. Heb je nog zo'n ouderwets crt scherm dan heb je met inbranden gelijk. De huidige platte schermen kunnen niet inbranden.

Maar verder moet ik het antwoord schuldig blijven, ik gebruik geen W10
 
klik Windows toets +X en kies "zoeken "
type in "zoeken " schermbeveiliging en klik verder ...
het venster dat nu opent is dus je schermbeveiliging ...
*zoals Lana reeds vermeld dien je dit op een flatscreen niet in te stellen .
 
Ik heb het wel ingesteld en het werkt niet 100% naar behoren op mijn netbookje, soms doet hij het en soms doet hij het niet. Dus is het niet alleen goed weggestopt, het werkt ook niet zo goed als vroeger.
 
Maar waarom zou je in godsnaam met de huidige schermen nog een schermbeveiliging willen ?

Lijkt me alleen voor de kick en niet om het scherm te beschermen.
Natuurlijk bestaan er hele leuke en mooie schermbeveiligingen en kan dit op zich best wel leuk zijn. Maar functioneel is dit niet.

Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat als men Windows10 draait men nog een crt scherm bezit. Maar misschien ben ik hier fout.
 
ik heb windows 10 met lcd scherm maar omdat men pc nogal centraal in de living naast de tv staat heb ik een schermbeveiliging clock erop staan zodat dan het scherm wat rustiger is
en je ziet meteen hoe laat het is:p


2Knipsel.jpg
 
ik heb windows 10 met lcd scherm maar omdat men pc nogal centraal staat in de living naast de tv staat heb ik een schermbeveiliging clock erop staan zodat dan het scherm wat rustiger is
en je ziet meteen hoe laat het is:p


Bekijk bijlage 15406

Ja precies zoals ik dus eerder citeer. Voor de kick dus en niet voor het doel waarvoor een schermbeveiliging bedoeld is.

Hier vliegt soms ook na een uur allerlei dingen door mijn scherm, maar dat is niet om mijn tft te beschermen tegen inbranden. Want dat zal niet kunnen gebeuren.
 
De schermbeveiliging is echt wel nodig in windows 10 ! en zeker voor mensen die zoals ik een plasma tv hebben en films afdraaien via de computer .

Een besturing heeft nooit een schermbeveiliging nodig gehad. Ook windows 10 niet.
Een schermbeveiling was er om te voorkomen dat de oude crt schermen in konden branden.
Met een plasma scherm moet je inderdaad wat uitkijken. Hier kun je beter wel een schermbeveiliging gebruiken.
 
Ik gebruik geen schermbeveiliging , maar laat het scherm na een bepaalde tijd dat de computer niet gebruikt word automatisch uitschakelen. Als ik terug aan de computer wil, even met de muis bewegen en scherm gaat terug aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan