Status
Niet open voor verdere reacties.
Schietpartij met paintballgeweren in atheneum Marcinelle

19 februari 2009
Twee gewapende en gemaskerde personen zijn donderdagmiddag het Athénée Jules Destrée in Marcinelle binnengevallen, gewapend met paintballgeweren. Dat staat op de site van La Nouvelle Gazette. Bij het incident vielen twee gewonden. Toen de politie aankwam, waren de daders al gevlucht.Er brak algemene paniek uit in het atheneum toen de twee binnendrongen op de speelplaats van de school en met de paintballgeweren begonnen te vuren op de leerlingen. Zeventien leerlingen werden geraakt. Twee van hen werden naar de spoeddienst van het CHU in Charleroi gebracht voor onderzoeken. (DWM) :duimop:
 
Begint langzamerhand een hype te worden dat doorgedraaide gasten, scholen moeten bezoeken om aandacht te krijgen ( het zal je kind maar zijn ).
Pak ze op en geef ze alle aandacht die ze verdienen en laat ze eens alleen in een kamer met de verontruste ouders van de kinderen die ze belaagd hebben.
Geloof dat ze daar alle aandacht krijgen in woord en daad.
 
Schietpartij met paintballgeweren in atheneum Marcinelle

19 februari 2009
Twee gewapende en gemaskerde personen zijn donderdagmiddag het Athénée Jules Destrée in Marcinelle binnengevallen, gewapend met paintballgeweren. Dat staat op de site van La Nouvelle Gazette. Bij het incident vielen twee gewonden. Toen de politie aankwam, waren de daders al gevlucht.Er brak algemene paniek uit in het atheneum toen de twee binnendrongen op de speelplaats van de school en met de paintballgeweren begonnen te vuren op de leerlingen. Zeventien leerlingen werden geraakt. Twee van hen werden naar de spoeddienst van het CHU in Charleroi gebracht voor onderzoeken. (DWM) :duimop:

als ik het goed heb denk ik dat het een 'laatste 100 dagen' ( chrisostomos) act was. geen reden tot paniek volgens mij...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan