Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
op C staat Win8.1 op G win7..nu heb ik spijt dat ik maar 50GB genomen heb voor Win8.1...eens gekeken voor C te vergroten..zie niet echt veel...
wat me ook opvalt die HD is 750Gb zodus er is ergers 50Gb de mist in ...toch..... ScreenShot001 (3).jpg

lukt het soms met EASUES PARTITION....
wil zeker niet hebben dat er iets misloopt met Win7...
 
1..een 1Tg schijf is 1000GB Maar je heb maar 931GB ter beschikking ...dit is dus ook bij je HD van 750GB je krijgt telkens iets minder dan vermeld .

2..indien je de C win8.1 ruimte wenst te vergroten dan dien je eerst op te starten vanaf de win7 ( G partitie )
vervolgens ga je dan op de G een defragmentatie moeten doen ...dit om er voor te zorgen dat alles wat op de G staat weggeschreven dichter op elkaar komt te staan ...
is de defragmentatie gedaan kun je de G partitie in schijfbeheer verkleinen ...(opgelet ) stel dat er op de G 125GB aan data staat dan mag je de G verkleinen met 70GB
deze 70GB voeg je dan toe aan de WIN8.1 welke op je Logische partitie staat .
opmerking de C is bedriegelijk want start je de Win7 op dan zal deze de letter C toe geeigend hebben en zal de Win8.1 wellicht de letter G verkregen hebben
 
@Qtex heel toffe uitleg hoor....dat letters veranderen heb ik gezien!....ga me er toch niet aan wagen om te vergroten...ben geen artist in die dingen...wil echt niet dat er iets misloopt met Win7 teveel werk.....
ga het anders doen één van de dagen...Win8 verwijderen...dan partie maken van 120GB of zo...en van nul beginnen..zo leer ik zeker Win8 instellen...die is heel rap trug geinstallerd he...ben fier dat dit al heb kunnen doen...wist echt niet daWin8 zo snel werkt....echt top...
:Merci:voor alles..je mag dit sluiten hoor....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan