Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb me onlangs een Seagate 500GB USB3 schijf aangekocht en daar een clone van mijn laptopschijf op gezet.
Toen ben ik tot de vaststelling gekomen dat daar een 2de partitie opstond van 12,7GB. Die partitie zou ik willen wissen maar zelfs met schijfbeheer kan ik niets aanvangen. Als ik die partitie wil selecteren, krijg ik enkel de help te zien. Het is gemerkt als herstelpartitie.
Hoe kan ik dan toch van die schijf één partitie maken?
 
je bent toch dacht ik in het bezit van de Acronis disk director of true image , daarmee zou dit mogelijk moeten zijn ..
ik heb me vandaag ook met de Macrium Reflect pro een clone aangemaakt op een externe schijf
 
Ja, ben ondertussen bezig op mijn desktop met een clone via Macrium reflect. Blijkt dat op mijn desktop dit wél lukt en niet op mijn laptop. Zal eens op de laptop het program opnieuw instellen.

Opgelost door via Macrium reflect een nieuwe clone te maken en daarbij de 2 partities die er op stonden te verwijderen. Ik vermoed echter dat er iets met het program is misgelopen op de laptop. Zal dus opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan