Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Ik krijg foutbericht voor het installeren en verwijderen van sommige programma's.
De oorzaak was infectie van de pc.
De pfishing filter staat terug aan, de updates werken ook weer.
Er is nog 1 instelling bij services die niet juist staat.[OPLOSSING]
Na hernoemen van msi.dll, msiexec.exe en msihnd.dll was de foutmelding weg, kwam er wel als commentaar dat er een oudere versie van opera was aangetroffen.
Er bleven teveel restanten in het register zitten.
Om dat op te schonen moet ik zoeken naar opera, maar alle sleutels waarin operation of operating zit staan er ook op, ca 2000 sleutels om na te kijken.
Geen zin in, gewoon format en de partitie is goed voor opslag.
Ik heb nog een vista en xp sp3 staan.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt:
Al geprobeerd met herstel van de dvd van vista ?
Anders eens logje plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Al geprobeerd met herstel van de dvd van vista ?
Anders eens logje plaatsen.


Herstel moest ik doen opstartend vanaf de dvd, vista was stuk na het werken met malwarebytes.
Log met hijack is opgekuist, er staat niet meer in dan vorig jaar bij mijn verse installatie van vista (ik bewaar alle logfiles).
Ik zal er een copy van in bijlage zetten hier dan zie je het zelf.
Ik heb nu ontdekt dat ik die melding alleen krijg als ik opera wil wissen en installeren.
Alle andere programma's kan ik installeren, wissen, gebruiken.
Alles werkt perfect.
Ik gebruik nu firefox als browser, maar zou graag weten wat er nog mis is met mijn systeem.
Ik heb reeds opera gewist met your uninstaller (inclusief alle registersleutels door your uninstaller aangegeven), met ccleaner gekuist (ook registerfouten), met regseeker gescand, registrymechanic erop en error repair professional (die een microsoft partner is) alles laten scannen.
Er is gescand met avg8 (ook voor spyware en rootkit) en Spyware Begone Full Version (afzonderlijk geinstalleerd om conflicten te vermeiden)
Trojankiller, malwarebytes en de onlinescanners van panda, kaspersky (ben ik manueel een bestand gaan wissen, de onlinescanner doet dat niet), bit defender zelfde van kaspersky, 2e scan leverde dezelfde fout), trend micro en nog een die ik vergeten ben zijn al gepasseerd, als laatste heb ik nog de oudgediende combofix gebruikt.
Alles is goed blijven werken behalve opera.

Dit zijn alle programma's die ik vaak gebruikte met succes

Ik ben ook manueel naar de locatie van de operamappen geweest.
Naar c/program files, naar c/gebruikers/username/appdata/roaming en naar c/gebruikers/username/appdata/local.
De map c/windows/temp en c/windows catroot2 heb ik manueel nagekeken en vrijwel leeggemaakt, heb mijn geschiedenis gewist met regseeker, atfcleaner, cleanafterme, internet cleaningtool
 
Na hernoemen van msi.dll, msiexec.exe en msihnd.dll was de foutmelding weg, kwam er wel als commentaar dat er een oudere versie van opera was aangetroffen.
Er bleven teveel restanten in het register zitten.
Om dat op te schonen moet ik zoeken naar opera, maar alle sleutels waarin operation of operating zit staan er ook op, ca 2000 sleutels om na te kijken.
Geen zin in, gewoon format en de partitie is goed voor opslag.
Ik heb nog een vista en xp sp3 staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan